Dragonlove Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Har en Inspiron 5150 hvor skjermen er sort, men hvis jeg lyser med lommelykt på den så ser jeg hva som skjer på skjermen, kan se når XP booter å sånn. Har målt ut fra Inverteren om det er noe spenning men det er null å niks, takk å lov for det, leste meg nemlig til at den kan levere en del volt ja(No more multimeter) men jeg målte også om det var noen motstand i baklys Pæren (CCFL) fant ut at det ikke var noen kontakt gjennom der, nå er ikke jeg så inne på CCFL, men skal det være motstand der eller skal det være åpen linje? Har bestillt ny inverter men lurer jo på om jeg må ha sånn CCFL lys også. Noen som har erfaringer med dette og som kan gi meg noen svar? Endret 8. februar 2008 av Dragonlove Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Skiftet Inverter og baklys, nå fungerer det helt fint Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva kostet det og hvor kjøpte du det fra? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Hva kostet det og hvor kjøpte du det fra? Inverteren kjøpte jeg herfra: http://www.pchub.com/uph/ Kom på ca 200,- totalt. Baklyset som er ett CCFL rør kjøpte jeg fra Ebay, kostet ca 100,- inkludert frakt å alt. Inverteren var grei å skifte, satt bakom skjermen men baklyset var litt verre, måtte splitte selve Lcd skjermen for å komme til, denne måtte jeg også lodde på, men det er ikke noe problem så lenge du kan lodde, det er forholdsvis store loddepunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå