Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Tror den koster omtrent det samme. Men det er jo rart, siden det ikke er tobakk. Hadde de markedsført den som plantejord, hadde de sluppet mye i avgifter. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 39 i Norge og rundt 25 i Sverige. Digg Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Onico smaker piss, helt jævlig. 7-eleven fyren lurte meg Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ja, denne tråden levde jo lenge. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er den dau? Selv gikk jeg rett på snus, har ikke røyk altså. Men er såpass fersk med snus, så jeg har ikke tenkt å slutte. Men kan se for meg at denne tråden kan bli nyttig senere. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 har ikke vert noe serlig livstegn fra den i det siste. når jeg slutter kan denne tråden bli nyttig ja . men det er nok en stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå