Lilo85 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har nettopp kjøpt meg en Acer Aspire 5720ZG og er veldig fornøyd generelt. Men når jeg skriver opplever jeg at det hopper i teksten. Plutselig sitter jeg og skriver midt i en setning jeg allerede har skrevet. Dette skjer hele tiden og begynner å irritere meg. Lurer på om dette kan ha noe med musa å gjøre. For hvis pila er over et bestemt sted i teksten så hopper det plutselig dit. Er det noen som har opplevd dette og/eller vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har nettopp kjøpt meg en Acer Aspire 5720ZG og er veldig fornøyd generelt. Men når jeg skriver opplever jeg at det hopper i teksten. Plutselig sitter jeg og skriver midt i en setning jeg allerede har skrevet. Dette skjer hele tiden og begynner å irritere meg. Lurer på om dette kan ha noe med musa å gjøre. For hvis pila er over et bestemt sted i teksten så hopper det plutselig dit. Er det noen som har opplevd dette og/eller vet hvordan jeg kan fikse det? Er vel ikke så enkelt som at du kommer borti touchpaden? Standard instilling er vel at du kan trykke på touchpaden som "museklikk". Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 lang tråd om det en annen plass CLICKY Lenke til kommentar
Lilo85 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Takk, visste ikke at det stod noe om det der så få sette meg ned og lese gjennom tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå