Herr Brun Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tør jeg spørre hva som var greia med hamburgeren? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Finn noe ekte Norsk Black Metal Hva med Nordisk musikk? Som feks FinnTroll? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Eller "Full rulle med GT-Sara".. så den på platekompaniet engang, var blide av en sånn gammal dame Så ikke spessielt bra ut nei... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Finn noe ekte Norsk Black Metal Hva med Nordisk musikk? Som feks FinnTroll? Finntroll kommer fra Fin(n)land.. Jeg tenkte mer på norske underground band. Sånne du bare finner i Norge. Men etter hva jeg har lest av forslag så tror jeg at en Melkeskjokolade hadde slått godt an. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva med å ta med en flaske akevitt. Det får man ikke tak i over der. støtter denne. med mindre de har et fy-fy-forhold til alkohol bør en flaske Gammel Oplandsk falle i smak Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kjøp med deg en pakke Fiskeboller med Gulerøtter og Poteter fra Fjordland. Da får de smake norsk mat. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Finn noe ekte Norsk Black Metal Hva med Nordisk musikk? Som feks FinnTroll? Finntroll kommer fra Fin(n)land.. Jeg tenkte mer på norske underground band. Sånne du bare finner i Norge. Men etter hva jeg har lest av forslag så tror jeg at en Melkeskjokolade hadde slått godt an. Ja var derfor jeg sa Nordisk. Og sjokolade? Nei nei nei. Blir tatt som svart C4 på flyplassen. Hehe! Jeg personlig har erfart at sikkerheten ved innskjekking feks på Vigra flyplass er lavere enn det jeg har opplevd i Nordland. Huff... Ble nesten banka (overdriver) grunnet 100ml Optikkrens, ble kjefta litt opp. Men hva faen? Når de på Vigra ikke sa noe spesielt om den, de bare skjekka den og la den i en pose, og jeg var good to go. No biggie. Så det faenskapet i Nord var rett og slett *** En ikke så happy flypassaskjer ble strippa: http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=17384 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nå har vi vel glemt Norgesdrikken over alle: Evt. ta med denne tingen, og for all del ikke ta den med hjem igjen: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Lets go Blind! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå