Ekko Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg traff en amerikaner som hadde smakt dette. Han var ikke helt imponert. Jeg sa det var en "aquired taste", noe han kunne skjønne. Endret 30. januar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Laks og jarlsberg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det må være ekte norsk frei melkesjokolade. Ga det til en tysk familie jeg var i utveklslingstudent hos og de likte den godt Jeg signerer denne! Det er noe de kommer til å sette stor pris på! Har selv familie i USA, og de frøys ned sjokoladen de fikk av mamma da hun besøkte de for at den skulle vare lengre. Vikinghjelm og samekniver er bare skuffefyll de aldri i verden får bruk for. Hvor begeistret hadde du vært hvis du fikk et amerikansk flagg lissom ? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 støtter melkesjokolade! Du kan kanskje vurdere å ta med noe salt/lakris? Virka ikke som om de solgte det. Fant bare snickers, japp, lion og no annet dårlig godteri som var kunstig og vondt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Salmiakk-lakris er ikke noe du lett får tak i i USA, i hvert fall. De fleste amerikanerne jeg kjenner synes det er motbydelig også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Støtter forslaget om Grandiosa! Er jo Norges nasjonalrett^^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Lykke til med å ta med en Grandiosa på flyet. Melkesjokolade er jo litt spennende og kan nok falle i smak. I tillegg kan du kjøpe en god konfekt eller en flaske whiskey. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvorfår får man ikke med grandis på flyet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du vil sannsynligvis ikke få den gjennom security. HVIS du får den gjennom security, så kommer den til å smelte å bli jævlig i løpet av flyturen. Å sende den i bagasje er vel også nokså uaktuelt, siden den kommer nok til å smelte, bli most og bli helt jævlig. Dessuten er ikke Grandiosa god mat -- ta heller med vertsfamilien på resturant eller noe slikt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Okei men Grandiosa er digg. Lenke til kommentar
Quast Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Hehe, mange gode forslag her, MEN jeg fikk høre de var ganske nazi på import av matvarer. Så jeg tror jeg ikke skal satse på å ta med mat, spesielt ikke grandis eller gammalost. Men et par plater freia melkesjokolade vil vel ikke skade, selv om jeg ble fraråda å ta med det :> Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva med å ta med en flaske akevitt. Det får man ikke tak i over der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 For hamburger får man ikke i amerika Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En god norsk akevitt er ett godt alternativ. Lenke til kommentar
Equalitor Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Elghorn kanskje? Haha.. Er vel greit å ta med noe spiselig/drikkelig som holder lenge. Liker de det ikke så kanskje de byr gjester osv. på det og sammenligner smak. Gi også bort et lite norsk flagg slik man har på kaker er ikke for brautende og kan settes fast på ei tavle etc. slik at de husker deg hver dag. Kan teipe den på ev. flaska eller sjokoladen. Bilder av din familie og hjemplass vekker interesse! Og et lite søtt pynte troll eller noe er jo det erkenorskeste som finnes! Howdy ho Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 For hamburger får man ikke i amerika Bzzzz no sense of humor detected. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 For hamburger får man ikke i amerika Bzzzz no sense of humor detected. Arg.. 2. gang noen drar den på meg nå Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva med en Fedon Linberg bok ? Trenings filmer fra "god morgen norge" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 For hamburger får man ikke i amerika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå