MiSP Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg vurderer å kjøpe Logitech Z-5500. Men så leste jeg om Z-5450. Denne har trådløse bakhøyttalere, i alle fall hva lydoverføring angår. De må riktignok ha strøm, men jeg har et strømuttak mellom de to bakhøyttalerne mine, så det passer helt supert. Jeg er som dere kanskje har skjønt ikke en HiFi-entusiast (ennå), men jeg har lite lyst på bakgrunnsstøy. I mine nåværende høyttalere er det konstant en ganske merkbar skurring. Vil det være skurring i trådløse bakhøyttalere? Er det andre problemer jeg bør vite om før jeg eventuelt går til innkjøp av Z-5450? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har Z-5450 og hører ingen skurring/susing fra bakhøytalerene. Det jeg derimot hører er en konstant "romling" fra sub'n. Ganske irriterende egentlig. "Romlingen" forsvinner når jeg bruker headset eller skrur på mute. Lurer på om ulyden kommer av at jeg ikke har jordet stikkontakt? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det jeg derimot hører er en konstant "romling" fra sub'n. Ganske irriterende egentlig. "Romlingen" forsvinner når jeg bruker headset eller skrur på mute. Lurer på om ulyden kommer av at jeg ikke har jordet stikkontakt? Ønsker flere kommentarer på dette. Det er uaktuelt å kjøpe hvis jeg også kommer til å oppleve dette. Har ikke jordet stikkontakt jeg heller. Endret 24. januar 2008 av MiSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå