levlex Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sony Ericsson lanserte i det stille en helt ny modellserie og to profftelefoner torsdag. Les mer Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dette syns jeg er litt merkelig. på R300 står det jo radio nederst PÅ telefonen! Selvfølgelig står "R" da for "radio",,, Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Disse virket ikke veldig imponerende Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ehm. Hva er det som tilsier at T270 og T280 er rettet mot proffmarkedet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er den minste oppløsningen jeg har sett på lenge! :o Virker litt skuffende. Tror ikke det eksisterer så sinnsykt mange som bare vektlegger radio på telefonen .. xD Men på en måte blir jeg avslappet av denne daffe utgivelsen, for da virker ikke kjøpet av K850i spesielt bortkastet Lenke til kommentar
grinaldo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Sony Ericsson lanserte i det stille en helt ny modellserie og to profftelefoner torsdag. Les mer Hvis det å fjerne kamera automatisk gjør dårlige mobiler til profftelefoner, så var min første mobil, en Motorola uten display og med 8 AA-batterier, den proffeste av dem alle! Endret 24. januar 2008 av office2007 Lenke til kommentar
Panic Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ganske isiotisk å markedføre dem som profftelefoner ja. Ellers synes jeg designet på disse var ganske stilig til billigmodeller å være. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lanseringen som skjedde helt uten fyrverkeri og annet oppmerksomhetstrekkende kan tyde på at produsenten venter med kruttet til Mobile World Congress i Barcelona kommende måned. Ja det håper jeg virkelig, var ikke mye å skryte av her nei... Hvis de skal satse på radio hadde det kanskje vært lurt å støtte dab også, kan ikke påstå å ha vært borti am før. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dette er jo relansering av T610 som kom for 4?? År sidan. Ser ut som tida for Sonyericsson begynner å gå tilbake og ikkje fram. Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå vet ikke jeg helt hva som menes med "proff" telefon, men kan det tenkes at det er bedre byggkvalitet o.l. som gjør dem til profftelefon? Altså en telefon til bedriftsmarkedet, der nok mange setter mer pris på kvalitet en kjempekamera, mp3 +++? F.eks. er mange laptoper mot bedriftsmarkedet ikke nødvendigvis fyllt opp med det siste nye av allslags (fra skjermkort til kamera osv), men byggkvalitet er ofte mye bedre enn vanlig forbruker modellene.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå syns jeg det er på tide at SE skjerper seg mye. De har jo ikke kommet med noe nytt og spennende siden 2005 med SE w800i, SE var jo så nyskapende og kreative før men nå endrer de bare litt på utsende og gir telefonenen nye navn. Min neste telefon blir ikke en SE. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kjøpte W960i idag, og må si det var en ganske str forskjell fra w800i (byttet riktignok ut en P910i i denne omgang men...) W960 er forresten en fantastisk telefon, angrer ikke ett sekund på at jeg la 1000kr med på bordet for denne istedenfor P1i Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hmm T270 ser intressant ut... Forutsetter da at mangelen på all dillet har ført til økt batterikappsitet på standby/tale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg