francis Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kan jeg spille inn videoene mine fra VHS rett til dvdbrenneren? Rett til brenneren ved fast forward f.eks i avspillingsfunksjon? Har koblet til antennekabelen i både videoen og TV-kortet mitt. Har mange nok RAM til å ha cd-spiller. Det sier alle. Har også satt den jeg putter dvd-platene inn i til D. Jeg har lastet ned DVD-drivere og lagt disse som første fil på plata, og som sikkerhet har jeg passet på at ingen skriver noe annet på den når jeg er ute å tisser f. eks.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 SPAM2k FFS...må alle ha en konto der man registrere seg på nytt og poster noen ubrukelige meldinger? Lenke til kommentar
francis Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=90026 for helvete,- hjæææælp Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er dette seriøst, eller bare kødd..? Den tråden virka på grensen, og denne må vel være kødd siden den står i søppel... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er dette seriøst, eller bare kødd..? Den tråden virka på grensen, og denne må vel være kødd siden den står i søppel... Sjekk tidspunktet den ble postet på så skjønner du kanskje hvorfor den er som den er Stå på gutta, drekka mest 8) Lenke til kommentar
francis Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 edru igjen....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå