Landkrabben Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei.. Noen som vet om enn e-mail konto som kan motta filer over 10Mb? Jeg skulle ha sendt enn fil på ca.60Mb.... Takker for svar Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 komprimer filene winRAR eller winZip vet ikke om E-mail Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 bruk heller dump.no , mye enklere. 1. velg fila på dump.no , 2. kopier linken i email 3. send. Lenke til kommentar
reor Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Er det en spesiell grunn til at filen MÅ sendes som mail? Hvis ikke anbefaler jeg http://www.yousendit.com I gratisversjonen kan du sende opp til 100Mb. Er det flere filer som skal sedes så sender du dem zippet. Når du har uploaded filen får motageren (ene) en link med 7 dagers levetid til å hente filen. I betalingsversjon av "yousendit" kan man sende opp til 3GB tror jeg. Endret 30. januar 2008 av reor Lenke til kommentar
stormx Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det kan være lurt å bruke en av tjenestene som nevnes her, mange ganger er det kapasitetsbegrensninger på mottak av epost m/vedlegg hos mottaker også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå