Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du sendt denne SMS-en til din datter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
* = Sett inn unønsket politisk syn, religiøs overbevisning eller seksuell legning.

 

Ville du godtatt ditt barn om det var kommunist, nasjonalsosialist, rasist, muslim, eller bifil? Det virker for meg som mange mennesker velger sine fiender. At mange kristne går imot homofile eller lesbiske, blir som Amerikanere hatet kommunister og så videre. Når da barnet ender opp med å bli akkurat det du har bestemt deg for å hate, så er det slettes ikke alle foreldre som kan takle det.

 

Tror du er inne på noe viktig her, er usikker på om de i tråden som hevder at de ville akseptere sin sønn/datter uansett hva h*n trodde på vanskelig ville godtatt det om poden la kortene på bordet og innrømmet at h*n var overbevist nynazist, rasist etc. Det er helt klart subjektivt hva som er akseptert og ikke akseptert og dette varierer fra foreleder til forelder.

 

Når det gjelder homofili er det som jeg har nevnt tidligere i andre tråder både naturlig og unaturlig, naturlig fordi det forekommer hos andre dyrearter enn mennesket, men unaturlig fordi de fleste individer er tiltrekket av det motsatte kjønn og fordi homofile ikke kan få barn med hverandre ulikt heterofile.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Huff, det der virket som hyperkristne folk eller noe. No offence altså.

 

Men nei, jeg kunne aldri ha sendt noe slikt til mine barn. (hvis jeg hadde hatt noen da)

Det er Jehovas vitner og diverse andre som vanligvis kutter all kontakt når de mener noen har syndet, ikke normale kristne, eller hyperkristne som du kaller det. Er ganske lei av at folk skylder alt på kristne. Det finnes unntak, men dette er ihvertfall veldig uvanlig.

 

Kristendommen må ta skylda for slike homofobe holdninger.

 

 

Mennesker må ta skylda for slike holdninger.

Lenke til kommentar
Helt OK meldig.

 

Lesber og homser er sinnsforstyrrede mennesker.

 

Sinsforstyrrelse basert paa hormonavvik.

 

 

Synd at verdens helseorganisasjon var tvunget til aaa endre sin mening om dette (takket de polit. korrekte).

 

Kronidiot.

 

At du mener det er en sinnsforstyrrelse, er OK, man tror det man tror. Men er du like stygg mot de som har sinnsfortyrrelser/sykdommer/avvik av andre grunner enn homofile? Synes du det hadde vært helt OK om det brevet hadde blitt skrevet til en som var schizofren eller en med kreft? De unnskyldningene/grunnene du kom med kan du dra til helvetet med, og neste gang du vil uttale deg om dette temaet skriver du heller: Jeg synes ikke det gjør noe at homofile blir fryst ut av familiene sine fordi jeg er en homofob med total mangel på empati. Det hadde i allefall vært saklig.

Endret av Kristiiin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
* = Sett inn unønsket politisk syn, religiøs overbevisning eller seksuell legning.

 

Ville du godtatt ditt barn om det var kommunist, nasjonalsosialist, rasist, muslim, eller bifil? Det virker for meg som mange mennesker velger sine fiender. At mange kristne går imot homofile eller lesbiske, blir som Amerikanere hatet kommunister og så videre. Når da barnet ender opp med å bli akkurat det du har bestemt deg for å hate, så er det slettes ikke alle foreldre som kan takle det.

 

Tror du er inne på noe viktig her, er usikker på om de i tråden som hevder at de ville akseptere sin sønn/datter uansett hva h*n trodde på vanskelig ville godtatt det om poden la kortene på bordet og innrømmet at h*n var overbevist nynazist, rasist etc. Det er helt klart subjektivt hva som er akseptert og ikke akseptert og dette varierer fra foreleder til forelder.

 

Når det gjelder homofili er det som jeg har nevnt tidligere i andre tråder både naturlig og unaturlig, naturlig fordi det forekommer hos andre dyrearter enn mennesket, men unaturlig fordi de fleste individer er tiltrekket av det motsatte kjønn og fordi homofile ikke kan få barn med hverandre ulikt heterofile.

 

Jeg ville ikke ha stengt ute noen av min nærmeste familie(foreldre, søsken, barn), samme hva dem hadde gort nesten. De måtte vel ha gjort noe utilgivelig mot ett annet medlem av den nærmeste familien om jeg skulle stoppet all kontakt med dem. Rassist, nazist, voldtekstmann, massemorder osv. Jeg hadde ikke stoppet all kontakt for det. Hadde sakt jeg ikke likte det, og ville stoppet de mer ekstreme og ikke giddi og bli blannet inn i de andre, men hadde ikke stoppet kontakten med mindre den andre parten ville det.

 

Kanskje jeg hadde ment noe annet om jeg hadde hatt en stooor nær familie.

Lenke til kommentar
* = Sett inn unønsket politisk syn, religiøs overbevisning eller seksuell legning.

 

Ville du godtatt ditt barn om det var kommunist, nasjonalsosialist, rasist, muslim, eller bifil? Det virker for meg som mange mennesker velger sine fiender. At mange kristne går imot homofile eller lesbiske, blir som Amerikanere hatet kommunister og så videre. Når da barnet ender opp med å bli akkurat det du har bestemt deg for å hate, så er det slettes ikke alle foreldre som kan takle det.

 

Tror du er inne på noe viktig her, er usikker på om de i tråden som hevder at de ville akseptere sin sønn/datter uansett hva h*n trodde på vanskelig ville godtatt det om poden la kortene på bordet og innrømmet at h*n var overbevist nynazist, rasist etc. Det er helt klart subjektivt hva som er akseptert og ikke akseptert og dette varierer fra foreleder til forelder.

 

Når det gjelder homofili er det som jeg har nevnt tidligere i andre tråder både naturlig og unaturlig, naturlig fordi det forekommer hos andre dyrearter enn mennesket, men unaturlig fordi de fleste individer er tiltrekket av det motsatte kjønn og fordi homofile ikke kan få barn med hverandre ulikt heterofile.

 

Jeg ville ikke ha stengt ute noen av min nærmeste familie(foreldre, søsken, barn), samme hva dem hadde gort nesten. De måtte vel ha gjort noe utilgivelig mot ett annet medlem av den nærmeste familien om jeg skulle stoppet all kontakt med dem. Rassist, nazist, voldtekstmann, massemorder osv. Jeg hadde ikke stoppet all kontakt for det. Hadde sakt jeg ikke likte det, og ville stoppet de mer ekstreme og ikke giddi og bli blannet inn i de andre, men hadde ikke stoppet kontakten med mindre den andre parten ville det.

 

Kanskje jeg hadde ment noe annet om jeg hadde hatt en stooor nær familie.

No er jo rasist, nazist, valdtektsmann valg då. Det går ikkje ann å velgje kven du skal forelske deg i / tenne på. MÅ aldri, aldri samanliknas.

Lenke til kommentar
* = Sett inn unønsket politisk syn, religiøs overbevisning eller seksuell legning.

 

Ville du godtatt ditt barn om det var kommunist, nasjonalsosialist, rasist, muslim, eller bifil? Det virker for meg som mange mennesker velger sine fiender. At mange kristne går imot homofile eller lesbiske, blir som Amerikanere hatet kommunister og så videre. Når da barnet ender opp med å bli akkurat det du har bestemt deg for å hate, så er det slettes ikke alle foreldre som kan takle det.

 

Tror du er inne på noe viktig her, er usikker på om de i tråden som hevder at de ville akseptere sin sønn/datter uansett hva h*n trodde på vanskelig ville godtatt det om poden la kortene på bordet og innrømmet at h*n var overbevist nynazist, rasist etc. Det er helt klart subjektivt hva som er akseptert og ikke akseptert og dette varierer fra foreleder til forelder.

 

Når det gjelder homofili er det som jeg har nevnt tidligere i andre tråder både naturlig og unaturlig, naturlig fordi det forekommer hos andre dyrearter enn mennesket, men unaturlig fordi de fleste individer er tiltrekket av det motsatte kjønn og fordi homofile ikke kan få barn med hverandre ulikt heterofile.

 

Jeg ville ikke ha stengt ute noen av min nærmeste familie(foreldre, søsken, barn), samme hva dem hadde gort nesten. De måtte vel ha gjort noe utilgivelig mot ett annet medlem av den nærmeste familien om jeg skulle stoppet all kontakt med dem. Rassist, nazist, voldtekstmann, massemorder osv. Jeg hadde ikke stoppet all kontakt for det. Hadde sakt jeg ikke likte det, og ville stoppet de mer ekstreme og ikke giddi og bli blannet inn i de andre, men hadde ikke stoppet kontakten med mindre den andre parten ville det.

 

Kanskje jeg hadde ment noe annet om jeg hadde hatt en stooor nær familie.

No er jo rasist, nazist, valdtektsmann valg då. Det går ikkje ann å velgje kven du skal forelske deg i / tenne på. MÅ aldri, aldri samanliknas.

 

sammenligner det ikke heller. Svarte bare på det over, og sammtidig viser at for meg skal det ekstremt mye til for og bryte kontakten med mine aller nærmeste. Å være homofil er bare en fille ting(burde ivertfal være det) i forhold til de andre, og det burde ikke en gang være mulig og bryte kontakten for noe slikt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Å si at homofili er unormalt er vel litt som å si at det er unormalt å være venstrehendt?

 

Død over alle venstrehendte, de burde aldri få lov til å få barn! Har du noen gang sett et venstrehendt dyr i naturen?

 

Vi venstrehendte er en ca like stor, men mer akseptert minoritet i samfunnet. Selv om det var en tid der man måtte skrive med høyrehånda. Vi får heller ikke velge genene våre og hvilken hjernehalvdel det er bestemt at vi skal bruke i livet.

Vår kamp har også vært lang og hard, men til slutt har vi fått lov til å skrive med venstrehånda og har fått vår egen offisielle dag, 13. August! Sånn kommer det sansynligvis også til å gå med de homofile.

 

Isbjørnen er venstrehendt, har du lagt merke til at isbjørner på naturprogrammer på TV alltid dekker til ansiktet sitt med den venstre labben?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er lett å bli sjokkert med engang, av mange grunner. Men hvis jeg får barn som er homofile ville det aldri hatt noe å si...Jeg ser så mange homofile par at jeg syns det er helt naturlig jeg.

Hvis jeg hadde blitt trist, lei, et eller annet, så måtte det ha blitt fordi jeg hadde visst at de hadde møtt motgang fra tilbakestående folk ellers i livet deres.

Det skal mye til, om det finns noe, som skulle fått deg til å bryte bånd med familien.

 

Stakkars, stakkars jente ;(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fint, enda et par med foreldre som tenker mer på hvordan naboene ser dem enn på deres egen datter. Enkelte ganger skulle idioti i Norge vært straffbart, dessverre hadde det og råket noen politikkere så det forslaget blir vel aldri godkjent.

 

Jeg måtte faktisk sjekke kalenderen og være sikker at vi skrev 2008 og ikke 1908. Er det mulig å være så trangsynt, og som foreldre.

 

Nei slike ting gjør meg bare koke eitrene forbandet.

Lenke til kommentar
Fint, enda et par med foreldre som tenker mer på hvordan naboene ser dem enn på deres egen datter. Enkelte ganger skulle idioti i Norge vært straffbart, dessverre hadde det og råket noen politikkere så det forslaget blir vel aldri godkjent.

 

Jeg måtte faktisk sjekke kalenderen og være sikker at vi skrev 2008 og ikke 1908. Er det mulig å være så trangsynt, og som foreldre.

 

Nei slike ting gjør meg bare koke eitrene forbandet.

 

Vært på sørlandet? Helt vanlig med utfrysning, voldshandlinger og drapstrusler av homofile i bibelbeltet. Ikke på grunn av bibelen, men på grunn av ureflekterte ignorante mennesker med lav intelligens som bruker den som unnskyldning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...