thomassit0 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 For noen trangsynte drittsekker av noen foreldre. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg husker mamma brukte å si til meg da jeg var yngre: Jeg kan tilgi deg for det meste, men den dagen du kommer hjem og sier at du er homo.. Så hva gjorde jeg? Lot tiden gå litt, så satte jeg meg ned med henne og fortalte henne at jeg var blitt homoseksuell. Bare for å provosere selvfølgelig! Heldigvis har jeg verdens snilleste mamma, så hun sa det var greit. PS: Jeg er ikke homoseksuell. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kudos til foreldrene som tør å si noe sånt høyt. Men folk flest har nok større problemer med hvordan de behandler sin egen datter enn at dattera er lesbisk. Ti hi Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Kudos til foreldrene som tør å si noe sånt høyt. Ja, det krever sin mann (evt. kvinne) for å si noe slikt rett ut til dattera si. I slike saker er det som regel kun fokus på hvor tøff dattera har vært som har kommet ut av skapet, men lite på hvilken styrke det krever av foreldrene for å si klart i fra at de ikke ønsker noen lesbisk datter. Likevel mener jeg foreldrene burde gå i seg selv og spørre om de virkelig tror homoseksualitet kan helbredes. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kunne ikke funnet på å sende en slik SMS til noen, seksuell legning er noe man skal respektere og man må forstå at dette er noe man ikke velger selv. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 sånne folk(foreldrene) kan vi fin klare oss uten... da ville jeg nesten for trukket saddam..(nesten) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kudos til foreldrene som tør å si noe sånt høyt. Men folk flest har nok større problemer med hvordan de behandler sin egen datter enn at dattera er lesbisk. Ti hi Ja å sende en melding er tøft gitt. Tenke mer på hva andre vil si enn at du faktisk elsker datteren din uansett. Hvordan folk kan elske ungene sine selv om de havner i fengsel, men ikke vist de er homofil det vil jeg aldri skjønne. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hvordan folk kan elske ungene sine selv om de havner i fengsel, men ikke vist de er homofil det vil jeg aldri skjønne. Det er fordi du ikke er religiøs. Endret 31. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja å sende en melding er tøft gitt. Tenke mer på hva andre vil si enn at du faktisk elsker datteren din uansett. Hvordan folk kan elske ungene sine selv om de havner i fengsel, men ikke vist de er homofil det vil jeg aldri skjønne. What? Så om du får en unge, som senere havner i fengsel ville ikke du elsket den lenger? /du hadde forstått det om det var noen ande? Vel, i så fall er du faen ikke hakket bedre enn foreldrene hennes. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ehh det var ikke i det hele tatt det hun mente såvidt jeg forsto. Jeg tror hun mente det at folk flest elsker ungen sin like mye selv om de er kriminelle, selv om de sikkert blir skuffet, mens homofili derimot, så er det en del som er så trangsynte at de nekter å godta det. Endret 2. februar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Thomas_H skjønte det. Jeg hadde selfølgelig elsket ungen min uansett om han havnet i fengsel eller var homofil. Jeg skjønner bare ikke mennesker som er oppdratt i en religion der å drepe et annet menneske kan være mer akseptabelt enn å velge å leve i et samliv med en av samme kjønn. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sorry as, var etterfjern når jeg skrev det. Lol, sorry, mente det ikke Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 At det fortsatt finns mennesker som tenker slik, viser bare til hvor langt menneskeheten enda har å gå før den blir en god rase. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg og din far kan ikke godta deg for det du er. Vi har lest brevet ditt, men ser ikke noen grunn til å endre vårt standpunkt. Vi vil ikke ha en datter som er *, og vi vil ikke bli utsatt for rare blikk og kommentarer av naboene. Vi vil ikke si noe om dette til din søster, og håper at du ikke vil henne så vondt at du selv sier noe om dette til henne. Skal vi ha noe med deg å gjøre i fremtiden, så får du ta deg selv i nakken og bli som skikkelige folk! Viss du ikke vil gjøre det, får det bare bli som det blir. Vi vil ikke ha deg som *! * = Sett inn unønsket politisk syn, religiøs overbevisning eller seksuell legning. Ville du godtatt ditt barn om det var kommunist, nasjonalsosialist, rasist, muslim, eller bifil? Det virker for meg som mange mennesker velger sine fiender. At mange kristne går imot homofile eller lesbiske, blir som Amerikanere hatet kommunister og så videre. Når da barnet ender opp med å bli akkurat det du har bestemt deg for å hate, så er det slettes ikke alle foreldre som kan takle det. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 For noen idiotiske folk! Blir sur av og lese det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hurra for trangsynte foreldre. En ting er å være uenig, men å kaste noen ut av familien (via SMS, av alle ting) er forkastelig. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Religion har skylda nok en gang!! Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Religion har skylda nok en gang!! Begynner å bli en elendig klisjé å gi religion skylda for alt som er galt her i verden... Akkurat som om alle ikke-religiøse oppfører seg perfekt og aldri gjør noe galt. I bloggen står det: "Er foreldrene dine veldig religiøse eller noe?" Svar: "De er ikke religiøse...heldigvis...men de er som sagt veldig opptatte av å være perfekte og ikke skille seg ut i negativ retning. De gjør alt for å fremstå som lykkelige, og at de har et godt liv sammen." Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skyld heller på kjernefamilien. jeg dro med en kompis hjem en gang, gikk inn på kjøkkenet, klemte han og sa: "Jeg er homo". Mamma bare lo, pappa sa 'dårlig spøk', og kompisen min klikka. Jeg er glad for at jeg har liberale forelde. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Religion har skylda nok en gang!! Begynner å bli en elendig klisjé å gi religion skylda for alt som er galt her i verden... Akkurat som om alle ikke-religiøse oppfører seg perfekt og aldri gjør noe galt. I bloggen står det: "Er foreldrene dine veldig religiøse eller noe?" Svar: "De er ikke religiøse...heldigvis...men de er som sagt veldig opptatte av å være perfekte og ikke skille seg ut i negativ retning. De gjør alt for å fremstå som lykkelige, og at de har et godt liv sammen." Men det generelle religiøse synet på homofili er ikke akkurat entydig positivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå