MacBain Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis man bytter gamertag vil savedgames'ene som er knyttet til den gamle gamertaggen blir automatisk endret til den nye? Eller mister man alt man har lagert? Er spesielt redd for Forza 2 dataene da de lett blir korrupte, noen som har bytta gamertag som kan bekrefte at det går greit? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis man bytter gamertag vil savedgames'ene som er knyttet til den gamle gamertaggen blir automatisk endret til den nye?Eller mister man alt man har lagert? Er spesielt redd for Forza 2 dataene da de lett blir korrupte, noen som har bytta gamertag som kan bekrefte at det går greit? Skal ikke være noen fare for at diverse saves ikke fungerer på nytt gamertag. Dette forutsetter at du endrer gamertag, ikke at du lager en helt ny profil. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis man bytter gamertag vil savedgames'ene som er knyttet til den gamle gamertaggen blir automatisk endret til den nye?Eller mister man alt man har lagert? Er spesielt redd for Forza 2 dataene da de lett blir korrupte, noen som har bytta gamertag som kan bekrefte at det går greit? Skal ikke være noen fare for at diverse saves ikke fungerer på nytt gamertag. Dette forutsetter at du endrer gamertag, ikke at du lager en helt ny profil. Det gjelder endrig av gamertag ikke oppretting av ny profil, så da går det sikkert greit . Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Forandret gamertaget mitt og forza 2-saven min gikk til helvete. Vet ikke om det var pga gamertaget eller andre ting dog... Har ikke rørt forza etter det! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Forandret gamertaget mitt og forza 2-saven min gikk til helvete. Vet ikke om det var pga gamertaget eller andre ting dog...Har ikke rørt forza etter det! Hmmm, var akkurat det jeg ikke trengte å høre. Er helt uaktuelt å miste Forza 2 dataene . Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikke sikkert det skjer deg da... Og det er ikke sikkert det var derfor jeg mistet mitt savegame. Men det skjedde uansett etter jeg byttet GT. Og jeg hadde alle bilene! Skulle bare teste E30 M3, men det gikk altså ikke. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Merkelig.... En kompis av meg byttet gamertag og jeg mener bestemt at han sa dette gikk smertefritt. Dersom det derimot viser seg å ødelegge diverse savegames så er jeg inderlig glad for at noen avkreftet det jeg skrev. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ringte til microsoft å spurte, men fikk kun snakke med en svenske som snakket såpass gebrokkent att jeg tror ikke han forstod spørsmålet. Fikk altså ikke noe nyttig svar av dem. Dette burde jo fungere 100 % smertefritt, dem tar jo tross alt betalt for gamertag bytte. Endret 24. januar 2008 av MacBain Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har 2 profiler på Xbox 360'en min, men jeg bruker bare den nye Hvordan får jeg spillsavene over til den nye ? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har 2 profiler på Xbox 360'en min, men jeg bruker bare den nye Hvordan får jeg spillsavene over til den nye ? Du kan ikke overføre savedgamene over til en annen profil, du kan derimot endre gamertaggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå