jackson Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Lasta ned den nye splinter cell demoen og er på det første mission'en og har akkurat åpna ei dør der det var en sånn taste kode på. og så kommer jeg ut på en terrase og der kommer jeg ikke videre non som hvet hva jg skal gjøre? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Lasta ned den nye splinter cell demoen og er på det første mission'en og har akkurat åpna ei dør der det var en sånn taste kode på. og så kommer jeg ut på en terrase og der kommer jeg ikke videre non som hvet hva jg skal gjøre? Finn bananskallet i blomsterpotta og smør den inn med vaselinen du fant på forrige bane. Bind den til halen til den kastrerte katta "Wilhelm" og kast den mot han vakten nede på veien. Wilhelm vil tro vakten er en katt som vil ha seg et "lite eventyr" og begynner å jokke på beinet hans...så sklir vakta på bananskallet, han faller tilfeldigvis på en spak og stigen fires ned til deg. Det er ikke vanskeligere! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 På splinter cell demoen jeg har spillt ver det ingen dør som du skulle åpne med lås på så vidt jeg vet, og jeg fikk mission succesfull uten feil!!!!! Lenke til kommentar
DanFekar Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 når du kommer ut på balkongen snur du deg til venstre og kikker opp mot hjørnet. Ser du kabelen som går over til hustaket på andre siden av gata? Still deg under kabelen og hopp (gutten tar tak i kabelen og slider over til andre sida) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Lasta ned den nye splinter cell demoen og er på det første mission'en og har akkurat åpna ei dør der det var en sånn taste kode på. og så kommer jeg ut på en terrase og der kommer jeg ikke videre non som hvet hva jg skal gjøre? Finn bananskallet i blomsterpotta og smør den inn med vaselinen du fant på forrige bane. Bind den til halen til den kastrerte katta "Wilhelm" og kast den mot han vakten nede på veien. Wilhelm vil tro vakten er en katt som vil ha seg et "lite eventyr" og begynner å jokke på beinet hans...så sklir vakta på bananskallet, han faller tilfeldigvis på en spak og stigen fires ned til deg. Det er ikke vanskeligere! LMAO ! Noen har spilt for mange gamle adventure spill her! Det er hva jeg kaller god humor uansett fall, får jeg lov til å forgude deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå