Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Har en Mist 600w modulær som jeg skal sette i pcn i dag. Men, hvilke porter skal jeg sette ledningene i? 12v+, 12v+2, 12v+4 osv. tror jeg det var. Det fulgte ikke med bruksanvisning så jeg vet rett og slett ikke. Hva skjer om jeg kobler i feil? zaltmann Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du kan ikke koble feil. Strømforsyningen har forskjellige "rails", derav 12v 1, 12v 2 osv. Det jeg ville gjort var å prøve å spre lasten på strømforsyningen mest mulig. F.eks disker og optisk drev på en rail, og skjermkort på en annen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 skjermkortet mitt funket på forrige psu kun med 2 4pins(overgang fra 2 4-pins til 6pins). Vil det kunne funke om jeg bruker 6pinsen nå tror du? Her er "railsa": Lenke til kommentar
drbo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Du kan ikke koble feil, men det er om å gjøre å spre laten mest mulig. Jeg har selv denne, og bruker eksempelet til microplex. Les litt nede i teksten. Det fungerte bra for meg ... Endret 24. januar 2008 av drbo Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Du kan ikke koble feil, men det er om å gjøre å spre laten mest mulig. Jeg har selv denne, og bruker eksempelet til microplex. Les litt nede i teksten. Det fungerte bra for meg ... okei, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå