pettrus87 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 La inn et innlegg på dette for en stund siden men fikk ikke så mye svar.. Kommer dette pågrunn av det er for lite strøm til komponentene? Lastet ned "speedfan". Der står det hvor mye volt de forkjsellige voltene har... på 5 volt står den på liksom 1 volt osv...ser ut some det er litt for lite volt på de forkjellige ledningene. En kamerat kjøpte akkurat samme pc og han har ikke noe problem. Kjøpte 500w strømforsyning til 8800gt skjermkort. Funger fint på han.. men hos meg begynner det å pipe helt jævli fra en liten høyttaler på hovedkortet tror jeg. Kan jeg sende inn strømforsyninga og få de på garantien? takk. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 sikker på du har satt inn strømmkontakten i skjermkortet? 6pinn er det vel muligens. husker i alle fall det ulte og peip da jeg glemte og sette den inn her en dag. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er nok mest sannsynlig som pekka sier, at du har glemt å koble til strømmen til skjermkortet. En sånn her: Lenke til kommentar
pettrus87 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 nei nei har koblet alt riktig... Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Prøv strømforsyningen til han kompisen i din pc eller omvendt. Lenke til kommentar
Support-PCB Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 La inn et innlegg på dette for en stund siden men fikk ikke så mye svar..Kommer dette pågrunn av det er for lite strøm til komponentene? Lastet ned "speedfan". Der står det hvor mye volt de forkjsellige voltene har... på 5 volt står den på liksom 1 volt osv...ser ut some det er litt for lite volt på de forkjellige ledningene. En kamerat kjøpte akkurat samme pc og han har ikke noe problem. Kjøpte 500w strømforsyning til 8800gt skjermkort. Funger fint på han.. men hos meg begynner det å pipe helt jævli fra en liten høyttaler på hovedkortet tror jeg. Kan jeg sende inn strømforsyninga og få de på garantien? takk. Jag är ca 90% säker på att det är fel på kondensatorn i ditt strömforsyning. Å om jag vore dej om du har garanti kvar skulle jag skicka in det. Men först skulle jag testa kompisens strömforsyning. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 +5V på 1V betyr at disker og diverse annet ikke vil fungere, så så ille er det nok ikke. Sjekk at du har putta strømkabel til skjermkortet skikkelig i, og at strømkablene til hovedkort osv står skikkelig i. Hva slags psu kjøpte du btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå