Gå til innhold

Jeg er gal !

Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater når folk beskriver seg selv som :"Litt crazy" osv. Blir litt for teit når en trebarnsfar fra Kristiansand som lever et veldig normalt liv beskriver seg selv som "Crazy".

Dette innlegget var sterkt preget av Wanloo, men meningene er jeg helt enige i.

Ellers så vil jeg mene at det er ganske vanlig å nå å da få tanker om å dytte ned venner fra høyder, kjøre på folk osv, men forskjellen på en som er frisk og en gal er at den gale muliggens gjør det, mens den normale gjerne har en liten stemme bak i hodet som fraråder handlingen.

Lenke til kommentar

nesten definisjon av GAL:

gal a1 (norr galinn, av gala i bet. 'synge tryllesanger', eg 'forhekset av tryllesang')

1 sinnssyk, vettløs, fra seg hun må være spikende, splitter g- / er du g-!

2 være sterkt interessert, forelsket i; vill, ustyrlig fartsg-, gutteg- / være g- etter noe(n) / bli vill og g-

3 urett, feil gå i g- retning / få g-e opplysninger / adv: klokka gikk g-t

4 uheldig, ille det er aldri så g-t at det ikke er godt for noe / adv: bære g-t av sted / gå g-t

5 ulovlig, moralsk klanderverdig gjøre noe g-t / det var g-t av deg / det er g-t å stjele / komme på g-e veier .

nå vet jeg hva Dr.X er.. han er GUTTEGAL! :woot::lol:

Lenke til kommentar

Det artigste er å skremme de som sier de er helt gærne...

Gjorde det en gang, så da overtok jeg tittelen for ei lita stønn... men det gikk over...

Men tankene som surrer i huet mitt er ikke helt steite (ikke homo nei!), går i vold og diverse andre sjuke ting. Har også lyst til å drepe en fyr :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...