sjefen_ Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Dette er hva som må kalles høykvalitets søppel. Et eksempel til etterfølgelse! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Dette er hva som må kalles høykvalitets søppel. Et eksempel til etterfølgelse! Alltid noen humørløse jævler som skal ødelegge for oss ! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hater når folk beskriver seg selv som :"Litt crazy" osv. Blir litt for teit når en trebarnsfar fra Kristiansand som lever et veldig normalt liv beskriver seg selv som "Crazy". Dette innlegget var sterkt preget av Wanloo, men meningene er jeg helt enige i. Ellers så vil jeg mene at det er ganske vanlig å nå å da få tanker om å dytte ned venner fra høyder, kjøre på folk osv, men forskjellen på en som er frisk og en gal er at den gale muliggens gjør det, mens den normale gjerne har en liten stemme bak i hodet som fraråder handlingen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Noen her som kan definere gal? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Kan være gal til tider men ikke noe spesielt. Var Veldig gal i fjortiss tidene. :oops: Lenke til kommentar
CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Ja, det kan godt hende...hehe Jeg er litt "gal" jeg også til tider Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 nesten definisjon av GAL: gal a1 (norr galinn, av gala i bet. 'synge tryllesanger', eg 'forhekset av tryllesang') 1 sinnssyk, vettløs, fra seg hun må være spikende, splitter g- / er du g-! 2 være sterkt interessert, forelsket i; vill, ustyrlig fartsg-, gutteg- / være g- etter noe(n) / bli vill og g- 3 urett, feil gå i g- retning / få g-e opplysninger / adv: klokka gikk g-t 4 uheldig, ille det er aldri så g-t at det ikke er godt for noe / adv: bære g-t av sted / gå g-t 5 ulovlig, moralsk klanderverdig gjøre noe g-t / det var g-t av deg / det er g-t å stjele / komme på g-e veier . nå vet jeg hva Dr.X er.. han er GUTTEGAL! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Dere er bare wannabes hele gjengen!! Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 /me er 100% sinnssyk, vettløs, fra seg hun må være spikende, splitter g- / er du g-! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det artigste er å skremme de som sier de er helt gærne... Gjorde det en gang, så da overtok jeg tittelen for ei lita stønn... men det gikk over... Men tankene som surrer i huet mitt er ikke helt steite (ikke homo nei!), går i vold og diverse andre sjuke ting. Har også lyst til å drepe en fyr Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Bare så dere vet det... Vi Vet... Vi Vet... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 men forskjellen på en som er frisk og en gal er at den gale muliggens gjør det, mens den normale gjerne har en liten stemme bak i hodet som fraråder handlingen. Vis man har en liten stemme i hode så vil jeg si at man er litt gal ja Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg er litt gal men jeg viser det ikke, for jeg vet att folk hadde lurt på hva faen det var med han derre svartkledde, småfeite tosken der... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ingen rører meg i sogndal etter at jeg trakk kniv og holdt den mot strupen på en irriterendes idiot. folka som var der var mildt sagt sjokka... så ja jeg er gal Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ingen rører meg i sogndal etter at jeg trakk kniv og holdt den mot strupen på en irriterendes idiot. folka som var der var mildt sagt sjokka... så ja jeg er galDu er tilfeldigvis ikke en tidligere barnesoldat? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ingen rører meg i sogndal etter at jeg trakk kniv og holdt den mot strupen på en irriterendes idiot. folka som var der var mildt sagt sjokka... så ja jeg er galDu er tilfeldigvis ikke en tidligere barnesoldat? oppdatert humorist du, SnøHUND_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå