binge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har kjøpt spillet via Direct2drive, men så vidt meg bekjent ikke mottatt noen aktiveringsnøkkel. Har dere andre som har kjøpt spillet via denne tjenesten fått dette tilsendt automatisk per mail eller..? Det kom to ganger via mail til meg i alle fall. Har du noen mulighet til å få tilsendt nøkkelen på nytt? Skjer null, nada på inbox`en hos meg hvertfall når jeg trykker som anvist på knappen "download now" Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tenkte jeg bare måtte si ifra at det kommer gamecards til AoC også... Jeg har spilt veldig mange mmorpg spill, som Wow, lotro, eve, og et par andre. Men det jeg syntes svekket spill som WoW, var at det var enormt mange "10åringer" som gikk rundt å gjore ting "fucked up" for oss andre. Hovedårsaken til det var vel gamecards? Finnes det gamecards til dette spillet? I så fall, venter jeg heller til AoC... Hm? syntes de sa de ikke ville ha, for å begrense antall mindreårige adgang til spillet. Har du noen kilder jeg kunne kikket på? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har kjøpt spillet via Direct2drive, men så vidt meg bekjent ikke mottatt noen aktiveringsnøkkel. Har dere andre som har kjøpt spillet via denne tjenesten fått dette tilsendt automatisk per mail eller..? Det kom to ganger via mail til meg i alle fall. Har du noen mulighet til å få tilsendt nøkkelen på nytt? Skjer null, nada på inbox`en hos meg hvertfall når jeg trykker som anvist på knappen "download now" Sjekka i spam boksen din? Lenke til kommentar
binge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har kjøpt spillet via Direct2drive, men så vidt meg bekjent ikke mottatt noen aktiveringsnøkkel. Har dere andre som har kjøpt spillet via denne tjenesten fått dette tilsendt automatisk per mail eller..? Det kom to ganger via mail til meg i alle fall. Har du noen mulighet til å få tilsendt nøkkelen på nytt? Skjer null, nada på inbox`en hos meg hvertfall når jeg trykker som anvist på knappen "download now" Sjekka i spam boksen din? yupp.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Spilte closed beta og ble lei etter tre uker. Land.oppdragene er helt håpløse, ettersom man i realiteten har ca fem brett som brukes om og om igjen. Sjøkampene er selvsagt svært mye artigere. Men jeg må si det blir litt repetivt der også. Ble litt som med WoW. Tror det står og henger på om man finner en god guild. Og ikke minst, om man har tiden til å spille. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fant dessverre fort ut at dette ville bli kjedelig i lengden, så valgte å ikke kjøpe det Som Snorre sier er land oppdragene dritt kjedelig og sjø kampen er konge, men forsatt Lenke til kommentar
binge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 og her er svaret jeg fikk fra support: Hi there, We're sorry that you have been inconvenienced. If you do not have your retail account creation key you will need to go to your account page: http://www.direct2drive.com/account.aspx and click on the "Download Now" button next to your purchase. Your key will be sent in an e-mail to the address on your account. som om jeg ikke fatter såpass Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fikk en feil mld nå når jeg skulle logge meg på Potbs nå. "Cannot reach UDP falling back to TCP". Og noe med at brannmuren min gjør at de ikke får kontakt.Spilte Betaen og har spilt engang før idag uten dette problemet, så tviler i grunn på at det er brannmuren? Er det flere som får denne feilen? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fikk en feil mld nå når jeg skulle logge meg på Potbs nå. "Cannot reach UDP falling back to TCP". Og noe med at brannmuren min gjør at de ikke får kontakt.Spilte Betaen og har spilt engang før idag uten dette problemet, så tviler i grunn på at det er brannmuren?Er det flere som får denne feilen? Hvis du bare venter litt så skal serverlisten dukke opp. Er et problem der er kjent med og jobber med. Lenke til kommentar
MrLuggage Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fikk en feil mld nå når jeg skulle logge meg på Potbs nå. "Cannot reach UDP falling back to TCP". Og noe med at brannmuren min gjør at de ikke får kontakt.Spilte Betaen og har spilt engang før idag uten dette problemet, så tviler i grunn på at det er brannmuren?Er det flere som får denne feilen? Ser på forumet deres at de har et problem med høy last på en katalog, det fører til problemer med å vise serverlisten i klienten. http://www.burningsea.com/forums/showthread.php?t=6136 -- Luggage Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Aahh. Takk takk. Har dette innvirkning på resten av spillet også da? Merker at jeg lagger fryktelig mye mer nå. Tilogmed i instancer. fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gurimalla så med problemer de sliter med ikveld. Tar jo 30 min å komme inn i en mission instance, og alt lagger som fytusan. Må si meg virkelig skuffet over denne launchen nå. Server problemer til langt over pipa. Og nå virker det ikke som det er mulig i det store å hele å komme inn på EU serveren. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Har veldig lyst til å prøve dette spillet. Ser veldig nyskapende og interesangt ut. Er det en mulighet for å få testa dette spillet? Betaen er vel lukket. Finnes det ikke noe pørv i 10-15 dager eller noe? Eller følger de kodene kansje bare med spillet? I såfall, er det mulig å få tilsendt en koden fra en snill sjel der ute? Endret 27. januar 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå