Avenius Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg må bare spørre, hvordan er retail versjonen i forhold til betaen? For selv ved slutten av betaen synes jeg spillet føltes veldig uferdig, det var fortsatt mye bugs på gang, og swashbuckling var alt for simpelt.. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Swashbuckling er fremdeles det svakeste området, men resten vil jeg si er stabilt og bra. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har spilt veldig mange mmorpg spill, som Wow, lotro, eve, og et par andre. Men det jeg syntes svekket spill som WoW, var at det var enormt mange "10åringer" som gikk rundt å gjore ting "fucked up" for oss andre. Hovedårsaken til det var vel gamecards? Finnes det gamecards til dette spillet? I så fall, venter jeg heller til AoC... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Finnes ingen GameCards utifra det jeg vet nei. Er et overaskende bra miljø på PotBS, alle er veldig modne og hjelper de som er nye, er ikke noe flaming eller "noob" kalling. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Finnes ingen GameCards utifra det jeg vet nei. Er et overaskende bra miljø på PotBS, alle er veldig modne og hjelper de som er nye, er ikke noe flaming eller "noob" kalling. nå hadde det vel release for et par dager siden alle er noobs nå Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis jeg føler for å prøve dette spillet nå. Må jeg laste ned ny client eller vil jeg kunne bruke klienten jeg lastet ned for betaen? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Steike, dette har jeg lyst på! Får sjekke om noen av lokalbutikkene har det inne, så får jeg se om min far går med på å la meg bruke hans kredittkort. Kjipt å bare ha ungdomskort. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vil anbefale og kjøpe fra Direct2Drive. Så kan du nedlaste med en gang. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Herlig, ser ut til at jeg må prøve det da! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er Direct2Drive trygt? Jeg regner med at keyen kommer på mail, men hva med installfilen, må jeg logge inn og så kan jeg laste den ned når det passer meg? Så forøvrig dette på gamezone.no, noen som kan si at dette skal komme i steam store? "Et alltid-voksende spill. Takk til Valve sin Steam teknologi, vil din datamaskin laste ned nytt spill innhold så fort det blir tilgjengelig." Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Gjerrigknarker ;-) Koster jo ikke mer enn 2 halvlitere per måned. De fleste unner seg jo det uten å tenke over kostnadden.. Enig i at 95kr i seg selv ikke er mye penger men med tanke på at det er så sinnsykt mange som betaler det i lang tid behøver man ikke å være økonom at de er skikkelig grådige. Endret 25. januar 2008 av freddy85 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gjerrigknarker ;-) Koster jo ikke mer enn 2 halvlitere per måned. De fleste unner seg jo det uten å tenke over kostnadden.. Enig i at 95kr i seg selv ikke er mye penger men med tanke på at det er så sinnsykt mange som betaler det i lang tid behøver man ikke å være økonom at de er skikkelig grådige. ja de tjener nokk ikke dårlig, men det er flere utgifter enn man tror.. Bortimot alle nyere mmo tar ca 100 kr per måned så det er vel det de har funnet uta t folk vil betale sammtidig som de tjener selv også. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Finnes gaming cards og det står at man slipper å bruke kredittkort. Disse blir sikkert sendt som oppkrav, men regner med butikker som spaceworld osv. kommer til å få disse i hyllene sine de også. Håper inderlig at spillet kan kjøpes på steam, har bare funnet gamle artikler om det til nå. https://store.station.sony.com/hardgood.jsp...U-GC0108-PTBS30 Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis jeg føler for å prøve dette spillet nå. Må jeg laste ned ny client eller vil jeg kunne bruke klienten jeg lastet ned for betaen? Du kan bruke beta-klienten, ja. Øystein Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tenkte jeg bare måtte si ifra at det kommer gamecards til AoC også... Jeg har spilt veldig mange mmorpg spill, som Wow, lotro, eve, og et par andre. Men det jeg syntes svekket spill som WoW, var at det var enormt mange "10åringer" som gikk rundt å gjore ting "fucked up" for oss andre. Hovedårsaken til det var vel gamecards? Finnes det gamecards til dette spillet? I så fall, venter jeg heller til AoC... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det så litt bra ut! Må testes Lenke til kommentar
binge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har kjøpt spillet via Direct2drive, men så vidt meg bekjent ikke mottatt noen aktiveringsnøkkel. Har dere andre som har kjøpt spillet via denne tjenesten fått dette tilsendt automatisk per mail eller..? Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hallo Har akkurat bestilt dette spillet på barnes and noble, og gleder meg som en unge til det kommer i posten, har hørt så mye bra om det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Har kjøpt spillet via Direct2drive, men så vidt meg bekjent ikke mottatt noen aktiveringsnøkkel. Har dere andre som har kjøpt spillet via denne tjenesten fått dette tilsendt automatisk per mail eller..? Det kom to ganger via mail til meg i alle fall. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 En liten håndfull fra Gamer.no-redaksjonen spiller på Roberts (EU-EN). Valgte å spille på spansk side, ettersom alt (alt, alt) for mange velger engelsk eller pirat. Så, hvis dere ser en medlem av Kvalitetsslavelauget i Karibien, er det nok en av oss. Anbefaler forøverig sniktitten vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå