Gå til innhold

Noen som spiller Pirates of the Burning Sea?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt veldig mange mmorpg spill, som Wow, lotro, eve, og et par andre. Men det jeg syntes svekket spill som WoW, var at det var enormt mange "10åringer" som gikk rundt å gjore ting "fucked up" for oss andre. Hovedårsaken til det var vel gamecards? Finnes det gamecards til dette spillet? I så fall, venter jeg heller til AoC...

Lenke til kommentar

Er Direct2Drive trygt? Jeg regner med at keyen kommer på mail, men hva med installfilen, må jeg logge inn og så kan jeg laste den ned når det passer meg?

Så forøvrig dette på gamezone.no, noen som kan si at dette skal komme i steam store?

"Et alltid-voksende spill. Takk til Valve sin Steam teknologi, vil din datamaskin laste ned nytt spill innhold så fort det blir tilgjengelig."

Lenke til kommentar
Gjerrigknarker ;-)

Koster jo ikke mer enn 2 halvlitere per måned.

De fleste unner seg jo det uten å tenke over kostnadden..

Enig i at 95kr i seg selv ikke er mye penger men med tanke på at det er så sinnsykt mange som betaler det i lang tid behøver man ikke å være økonom at de er skikkelig grådige.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar
Gjerrigknarker ;-)

Koster jo ikke mer enn 2 halvlitere per måned.

De fleste unner seg jo det uten å tenke over kostnadden..

Enig i at 95kr i seg selv ikke er mye penger men med tanke på at det er så sinnsykt mange som betaler det i lang tid behøver man ikke å være økonom at de er skikkelig grådige.

ja de tjener nokk ikke dårlig, men det er flere utgifter enn man tror.. Bortimot alle nyere mmo tar ca 100 kr per måned så det er vel det de har funnet uta t folk vil betale sammtidig som de tjener selv også.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare måtte si ifra at det kommer gamecards til AoC også...

Jeg har spilt veldig mange mmorpg spill, som Wow, lotro, eve, og et par andre. Men det jeg syntes svekket spill som WoW, var at det var enormt mange "10åringer" som gikk rundt å gjore ting "fucked up" for oss andre. Hovedårsaken til det var vel gamecards? Finnes det gamecards til dette spillet? I så fall, venter jeg heller til AoC...
Lenke til kommentar

En liten håndfull fra Gamer.no-redaksjonen spiller på Roberts (EU-EN). Valgte å spille på spansk side, ettersom alt (alt, alt) for mange velger engelsk eller pirat.

Så, hvis dere ser en medlem av Kvalitetsslavelauget i Karibien, er det nok en av oss. Anbefaler forøverig sniktitten vår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...