Nimrad Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Unfortunately, the news was not all good: Haze, the PS3-exclusive shooter from Free Radical, has been delayed once again. Originally set for release in early 2007, the game is now down in the schedule to ship sometime in Ubisoft's 2008-09 fiscal year--meaning the game could launch as late as March 31, 2009. kilde Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ikkje ein intressang tittel for min del uansett. Men synd for dei(?) som måtte gleda seg til det. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 That would be me! Synd, men kanskje lurt. Det ser ganske bra ut, og de har loevt mye, så da får de finpusse så det leverer. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 har egentlig vært veldig interessert i dette spillet siden jeg hørte det var free radical som sto bak. men så mye som det blir utsatt mister jeg interessen. et spill som blir utsatt kan jo også bety at vi får et solid spill! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har ingen tro på spillet her uansett, fører jo ingenting nytt til sjangeren og blir garantert ikke like interessant som Halo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Sikkert eit kjempegodt valg. Spillet har aldri sett kjempe bra ut, og faller litt i mellom stolene sammenlignet med PS3 sin line-up neste år. Coop-delen fikser jo FOM2 med sin ellers vanvittige online del. Endret 24. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg gleda meg litt til dette, det så ganske bra ut på papiret med 4-player online coop o.l. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Darn, og jeg som hadde forhåndsbestillt og gode greier Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fyfaen leste det i går. Er så pissed ass, et spill jeg har gledet meg til enormt lenge!!! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan går det an å bomme med 6 måneder på en utgivelsedato? Utgivelsedatoer skulle ikke vært lov. Blir bare sint når utviklerne klarer å bomme med 2 år på et spill. Da lyger de til oss og seg selv. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis dette spillet ligner noe som helst på time shift spillet, så syns jeg ikke det er mye å vente på... Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 er time shift så dårlig da? Irriterende at man bygger opp forventningene så tidlig da. Tror jeg kommer til å bli lei av hele spillet lenge før det kommer ut. Nesten som med GTA IV... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg er blit lei det før det kommer. men jeg skal vel uansett ikke ha det:P Men det kan aldri bli formye GTAIV! Lenke til kommentar
Fract Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Syns ikke timeshift var så gale jeg. Det hadde sine mangler vist du setter det opp mot cod4 f.eks Men alt i alt satt jeg ikke og kjedet meg. Helt ok fps syns nå jeg. Haze derimot hadde jeg gledet meg til, så dette var jo litt kipt Endret 24. januar 2008 av sir-ivar Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 HELT enig med sir-ivar. Jeg synes også TimeShift var underholdende. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har ingen tro på spillet her uansett, fører jo ingenting nytt til sjangeren og blir garantert ikke like interessant som Halo. Er det på tide å skaffe seg briller, eller leser jeg rett her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå