turnipkongen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skulle til å slå på kameraet nå, men får ikkje respons. ladet batteriet i går-kveld, så det burde ikkje vere tomt for straum. Er det noko moglegheit for å resette det? eller må eg berre benytte meg av garantien? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Du er selvsagt sikker på at batteriet ble ladet ? Endret 24. januar 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Du er selvsagt sikker på at batteriet ble ladet ? Ladet til laderen lyste 90-100% så er temmelig sikker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Batteri-luken og compact-flash luken er begge lukket skikkelig ? Tom Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Blir du klokere av denne? http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=10543590 Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Blir du klokere av denne?http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=10543590 fant den der i stad, men eg bruker firmware 1.0.5, og det er et par uker siden oppdateringa, så tviler på at det har noko å seie. Tomsi: har sjekket lukene, og ingenting galt med desse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Blir du klokere av denne?http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=10543590 fant den der i stad, men eg bruker firmware 1.0.5, og det er et par uker siden oppdateringa, så tviler på at det har noko å seie. Tomsi: har sjekket lukene, og ingenting galt med desse. Ok. I den linken som ragmuffin pekte på, så er det noe snakk om å ta ut backup batteri, vente litt og sette den inn igjen. Det er kanskje noe å prøve. Tom Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ok. I den linken som ragmuffin pekte på, så er det noe snakk om å ta ut backup batteri, vente litt og sette den inn igjen. Det er kanskje noe å prøve. Tom greitt, skal prøve... Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Oppdatering: Satte inn batteria igjen, og kameraet fungerer fortsatt ikkje... Skal eg berre benytte garantien å sende inn igjen då da? eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg hadde blackout på min 350D i fjor. Da tok jeg ut batteriet, ladet det over natten og neste dag virket det igjen. Jeg byttet også til et annet minnekort hvis jeg ikke husker feil. Tom Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Vart utrulig letta her nå, det var batteriet som hadde ''låst'' seg, veit ikkje heilt korleis, men etter 5 min i laderen så funker det igjen Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vart utrulig letta her nå, det var batteriet som hadde ''låst'' seg, veit ikkje heilt korleis, men etter 5 min i laderen så funker det igjen Disse Li-Ion batteriene har endel elektronikk i seg så det er godt mulig slikt kan skje. Flaks at det ikke var værre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå