patham Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da var spillet klart. Tok meg vel en 15timer tror jeg på devil hunter. Aldri spillt et DMC spill før og stressa ofte med hvor jeg skulle. Men har spilt noen av banene på nytt og det er da det blir gøy Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fikk spillet dagen før og satt oppe til 3 den natta og blei ferdig med mission 15 den natta. Vell å merke at eg utforsker det meste og prøver å klare alle bonus missions og samle mesteparten av orbs osv. Blei ferdig så å sei etter 15 timar og hadde fått tak i det meste og prøver no på vanskeligar vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 nå har jeg startet på Son Of Sparda Mode (hard) å kommet helt til delen med Dante spørs om ikke dette er det beste spillet som noen gang er laget noensinne som kanskje bare blir slått av MGS4 og Ninja Gaiden 2. har aldri sett maken til kule cut-scenes før og gameplayet sitter som et skudd noen andre som er enige at pandora muligens er det beste spill våpnet noen gang? og til alle som klager over hoppingen: ikke tenkt på at hoppingen ikke har noe med level designet å gjøre men er et verktøy man kan og MÅ bruke i kamp? (og det funker..) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 boss fightene er helt råe, blir sinsykt overasket ovr hva eg gjør til tider, alt passer liksom så bra sammen med dodging og angrip elsker spillet <3 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Synest spillet var kjempevanskelig på Devil Hunter jeg! Men så skal jeg inrømme at det var ekstremt sjeldent jeg fikk SSS. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 har bare fått en SSS combo i en kamp å det var også første gang jeg fikk en S ranking på en mission det jeg gjordet var helt totally insane på en viss boss i en skog devil trigger å grabs på bosser is what life is all about Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ikke fått handla inn noe i år enda:/ fattig ftw men det her blir det første spillet noen som kan gi meg litt insight på hvordan hele opplevelsen var? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Spillet er helt konge. Man får noen helt syke våpen mot slutten av spillet. Tar totalt av. Verdt penga. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er på kapittel 7 nå og er i ekstase. I går under en insane boss hadde jeg frysninger som jeg bare har hatt i Zelda TP, Super mario galaxy og uncharted.... Ja, dette er et vilt bra spill! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 er på kapittel 12 trur jeg. Eller 13 spilt i 6 timer snart.. Spiller på medium eller hva det heter. Kommer det hard seinere da? Blir bra.. Noen som har blitt ferdig og spillt som dante? Syns armen til nero er jævlig rå! Digger det.. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Spiller på medium eller hva det heter. Kommer det hard seinere da? Du tenker på vanskelighetsgrad? Det finnes bare to. Human og devilhunter. Begge kan bli valgt fra starten av. Det er noe som heter "automatic" også, som gjør at fyren gjør sinnsyke comboer automatisk sålenge du trykker på slå-knappen (slipper å time osv, altså). Dette gjør det jo enda enklere igjen. Blir bra.. Noen som har blitt ferdig og spillt som dante? Syns armen til nero er jævlig rå! Digger det.. Hvis du syntes det er fett å spille med nero, så bare vent til du har fått alle våpnene som dante. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 er på kapittel 12 trur jeg. Eller 13 spilt i 6 timer snart.. Spiller på medium eller hva det heter. Kommer det hard seinere da? Blir bra.. Noen som har blitt ferdig og spillt som dante? Syns armen til nero er jævlig rå! Digger det.. Når man blir ferdig med spillet kan man spille på hard mode (son of sparda). Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 snart ferdig med Son Of Sparda mode selv. minner litt om normal mode i DMC3 etter det kan man spille Dante Must Die mode hvor fienden rett å slett bare voldtar deg fra start til slutt. og etter det er det vist enda en mode hvor du bare tåler et eneste slag fra fiendene:P good luck with that one.. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Må man runde det i devil hunter mode før man får son of sparda mode? Jeg runda det bare på human, siden jeg er DMC-n00b. Kan ikke se å ha fått noe ny vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor mange kapittler er det?? Er ikke på 12 eller 13. Men på 9 Kommet til en vansleig fyr! Han som har tatt hun dama til nero! Klarern ikke. prøvd 2 ganger Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor mange kapittler er det?? Er ikke på 12 eller 13. Men på 9 Kommet til en vansleig fyr! Han som har tatt hun dama til nero! Klarern ikke. prøvd 2 ganger Det er fortsatt 20 kapitler. På samme måte som det var 20 kapitler da noen andre spurte på forrige side... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) okei jeg klarer ikke han fyren i slutten av kapittel 9 . Han som har tatt dama til nero.har nesten ikke flere " penger" til å kjøpe liv greier Edit: klarten nå Endret 13. februar 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Edit: klarten nå Takk for spoileren. Nå skal jeg huske å holde meg vekke fra denne tråden. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Faen Henry9! Hva skjer med spoiler? Er det mulig ass... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Henry9: Det er ein DMC 4 hjelpetråd også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå