Gå til innhold

Devil May Cry 4 - Diskusjonstråd


Luchy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har peiling på hvor mange baner det er? håper det er mange :)

Det er 20 missions. Er på mission 10 selv for øyeblikket, så langt er jeg svært fornøyd med spillet, ikke et perfekt spill, men god underholdning.

 

Har kommet til mission 9 nå. Elsker det! :D Stiller meg litt skeptisk til mengden triks. Har lest rundt i diverse omtaler at det skulle være så sinnsykt avansert kampsystem osv. Det er jo ganske få triks man kan gjøre. Har nesten låst opp alle man kan gjøre med sverdet og synes jeg hele tiden må gjøre triks jeg nesten nettopp har gjort når jeg prøver å variere. Noen som vet om man får flere senere i spillet? Og er det bare meg eller er pistolen nesten ubrukelig? Selv om jeg skyter som en helt så taper jo nesten ikke fiendene noe energi! Mener å huska at det var mer fancy moves i DMC1. Hvis jeg ikke husker feil kunne man bla springe på vegger osv.

Lenke til kommentar
Har bare fått til smokin sick style med en combo men da vet jeg ikke hva jeg gjorde engang.. Plutselig de døde overalt :p

 

Jah, det fikk jeg også nettopp til. Det er på Mission 9 (eller 10, husker ikke) der det er tre sånne merkelige monstergreier som ser ut som roboter. Får Smokin' Sick Style hver gang. Alle dør bare plutselig, og jeg aner ikke hva det er jeg gjør.

 

Buttonmashing FTW!

 

Fy faen for et kongespill! Jeg har storkost meg i hele dag.

Håper jeg får spille som Dante snart. Det klør i tommelen.

Lenke til kommentar
Trenger hjelp her.

 

er på 3 boss, har ineg peiling på hvordan eg tar skade av han :S

komemr jo bare sverd hele tiden men han mister jo ingenting.

 

Husker ikke helt hvem som var tredje boss, men ut fra de sverdene du snakker om kan det være han som stammer? Hvis det er han, så skal du kaste sverdene som svirrer rundt i lufta på han. Dette gjør du med O.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...