Skogslik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Brakara: Ja merket det selv, tok human her og, aldri spilt noe Devil May Cry spill før. Og det var forsjell fra demoen på vansklighetsgraden. Men kan faktisk være vanskelig til tider på human og Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Enhver DMC fan med respekt for seg selv velger selvfølgelig ikke "human" som vanskeligshetsgrad. Devil Hunter er akkurat passe vanskelig(men savner dog "den umulige vanskelighetsgraden til DMC3 ) Endret 8. februar 2008 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jeg valgte Human for eg har aldri spilt Devil May cry spillene før Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Valgte human selv om jeg har runnet DMC1 for lenge siden. Har kommet til fjerde level og alt er kjempelett. Tapte ikke noe energi på førstebossen f.eks. Det blir sikkert vanskeligere etter hvert, men tror jeg skal starte på nytt på devil hunter i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ja klarte første bossen lett nå, men klarte han ikkje på demoen noen som har peiling på hvor mange baner det er? håper det er mange Lenke til kommentar
Instict Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har aldri spilla DMC før, og jeg følte at "human" ble altfor lett. Starta på Devil hunter idag, litt pga savegames var blitt borte:( Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå har jeg kommet til mission 4 også på devil hunter. Det gikk fort når jeg allerede hadde gjort det på human. Må si det var mye morsommere å spille når det var litt utfordring. Fikk jo faktisk bruk for heale items også på devil hunter. Yay! =) Lenke til kommentar
Agg Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 noen som har peiling på hvor mange baner det er? håper det er mange Det er 20 missions. Er på mission 10 selv for øyeblikket, så langt er jeg svært fornøyd med spillet, ikke et perfekt spill, men god underholdning. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 noen som har peiling på hvor mange baner det er? håper det er mange Det er 20 missions. Er på mission 10 selv for øyeblikket, så langt er jeg svært fornøyd med spillet, ikke et perfekt spill, men god underholdning. Har kommet til mission 9 nå. Elsker det! Stiller meg litt skeptisk til mengden triks. Har lest rundt i diverse omtaler at det skulle være så sinnsykt avansert kampsystem osv. Det er jo ganske få triks man kan gjøre. Har nesten låst opp alle man kan gjøre med sverdet og synes jeg hele tiden må gjøre triks jeg nesten nettopp har gjort når jeg prøver å variere. Noen som vet om man får flere senere i spillet? Og er det bare meg eller er pistolen nesten ubrukelig? Selv om jeg skyter som en helt så taper jo nesten ikke fiendene noe energi! Mener å huska at det var mer fancy moves i DMC1. Hvis jeg ikke husker feil kunne man bla springe på vegger osv. Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Har bare fått til smokin sick style med en combo men da vet jeg ikke hva jeg gjorde engang.. Plutselig de døde overalt Tror jeg må lese om comboen litt. Er på mission 18 nå. Plutselig ble det veldig GoW Endret 8. februar 2008 av disabled Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har bare fått til smokin sick style med en combo men da vet jeg ikke hva jeg gjorde engang.. Plutselig de døde overalt Jah, det fikk jeg også nettopp til. Det er på Mission 9 (eller 10, husker ikke) der det er tre sånne merkelige monstergreier som ser ut som roboter. Får Smokin' Sick Style hver gang. Alle dør bare plutselig, og jeg aner ikke hva det er jeg gjør. Buttonmashing FTW! Fy faen for et kongespill! Jeg har storkost meg i hele dag. Håper jeg får spille som Dante snart. Det klør i tommelen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Trenger hjelp her. er på 3 boss, har ineg peiling på hvordan eg tar skade av han :S komemr jo bare sverd hele tiden men han mister jo ingenting. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Trenger hjelp her. er på 3 boss, har ineg peiling på hvordan eg tar skade av han :S komemr jo bare sverd hele tiden men han mister jo ingenting. Husker ikke helt hvem som var tredje boss, men ut fra de sverdene du snakker om kan det være han som stammer? Hvis det er han, så skal du kaste sverdene som svirrer rundt i lufta på han. Dette gjør du med O. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ja det er han. men O? spiller på Xbox 360, så er vell en annen knapp der da Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ja det er han.men O? spiller på Xbox 360, så er vell en annen knapp der da Da er det nok ikke noen sirkelknapp, nei. Det er den knappen du bruker arma hans med. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 men ved og bare trykke på dne så drar man dem bare mot oss, noe spesielt man må gjøre i tilleg? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eneste du trenger å gjøre er å slå på glasset foran ham. Sverdene kan du bare overse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det har eg prøvd, ingen nytte i det. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 men ved og bare trykke på dne så drar man dem bare mot oss, noe spesielt man må gjøre i tilleg? Det er fordi du holder inne lock on knappen samtidig som du trykker på "armknappen". Du skal bare trykke på "armknappen" for å kaste dem. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg kjøpte meg Collectors Edition på xbox 360. Men lurer litt på innholdet her. For her på bildet nederst til venstre er det en sånn "steelbook special edition" greie. Men det eneste jeg har fått med er den "art of the devil" tegneboken og dette penere coveret (og spillet da). Er det noen som vet om jeg mangler noe her eller? Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå