Gå til innhold

Devil May Cry 4 - Diskusjonstråd

Luchy

Anbefalte innlegg

Denne passer vel perfekt inn her?

Små morsom var den i alle fall.

Arlendius

Hehe. Ganske morsom den. Må inrømme at jeg ble litt skuffa av at man må instalere spillet på harddisken. Det er ikke et stort problem ettersom 20 minutter ikke er mye, men det burde helst vært frivillig install.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå spilt igjennom nesten halve spillet og det er utrolig lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill. Har testet de forrige spillene i serien, men aldri helt engasjert meg. Nero er en utrolig sarkastisk og morsom rollefigur og jeg ler meg skakk i hjel i en del scener, bare vent til første gang han møter den stammende Agnus, jeg klarte ikke å ta bossfightene etterpå fordi jeg fortsatt satt og lo. Kameravinklene er sinnsykt irriterende det skal jeg være enig i, men kommer over det etter en stund. Boss fightsene i dette spillet er også noe av det mest underholdene jeg har komt over på veldig lenge.

Folk som klager over grafikken irriterer meg for spillet ser utrolig vakkert ut.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
Netopp blitt ferdig med 3 bane nå, og elsker spillet :D

fantastisk bra spillmiljø, spesielt bane 3. helt fantastisk!

Høres bra ut. :) Fikk bare tid til å spille det de to første oppdragene, hvor det andre er det samme som i demoen (første er tutorial). Forøvrig var demoen på vanskelighetsgraden "Devil Hunter". Det merka jeg ettersom jeg valgte "Human" i fullversjonen (er DMC-rookie), og da ble det altfor lett. Så jeg anbefaler alle som har spilt gjennom demoen uten nevneverdige problemer til å velge "Devil Hunter".

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...