goggys Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne passer vel perfekt inn her?Små morsom var den i alle fall. Arlendius Hehe. Ganske morsom den. Må inrømme at jeg ble litt skuffa av at man må instalere spillet på harddisken. Det er ikke et stort problem ettersom 20 minutter ikke er så mye, men det burde helst vært frivillig install. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 litt offtopic. Er man nødt å installere spill på PS3'en? Eller gjelder det kun DMC? Jeg ble ikke frelst av demoen, men gleder meg til det kommer i posten likevel! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Om noen titler det er påkrevd installasjon, DMC4 er da ein av disse. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg har nå spilt igjennom nesten halve spillet og det er utrolig lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill. Har testet de forrige spillene i serien, men aldri helt engasjert meg. Nero er en utrolig sarkastisk og morsom rollefigur og jeg ler meg skakk i hjel i en del scener, bare vent til første gang han møter den stammende Agnus, jeg klarte ikke å ta bossfightene etterpå fordi jeg fortsatt satt og lo. Kameravinklene er sinnsykt irriterende det skal jeg være enig i, men kommer over det etter en stund. Boss fightsene i dette spillet er også noe av det mest underholdene jeg har komt over på veldig lenge. Folk som klager over grafikken irriterer meg for spillet ser utrolig vakkert ut. Endret 7. februar 2008 av Spjeld Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 håper det ligger i post kassa når eg kommer hjem fra skulen bossene virker vansklige, ivrtfall den på demoen! Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen av de kan være noen skikkelig jævler hvis du spiller på devil hunter kan bare tenke meg hvor vanskelig spillet er på den værste vanskelighetsgraden etter oppdrag 8. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Avhenger mye av historien i spillet på at du har spilt de andre spilla? Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei. Historien er ganske bra uten å ha spilt tidligere spill. Jeg har aldri satt meg inn i historien til de andre spillene, men liker storylinen uansett. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Var nettopp å hentet spillet i postkassa! Regner med jeg skal fyre det opp snart, men må gjøre litt lekser først. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 får dere post så tidlig? Hvor bestilte du fra foresten? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 får dere post så tidlig? Hvor bestilte du fra foresten? Jupp! Bestilte fra absoluttspill. Installerer det nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ok, bestilt derfra selv. håper mitt og ligger i postkassa når eg komemr hjem Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ok, bestilt derfra selv. håper mitt og ligger i postkassa når eg komemr hjem Vil tro at det gjør det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Posten her har ikke kommet enda og klokken er 15.37 Her surrer dem noe skikkeligt! "Edit" Yes det kom , holder på å installerer oppfølgeren til av ett av dem beste spillene til PS2 og det var DMC3 og når har jeg DMC4 til PS3, gleder meg til å begynne! Endret 7. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Låg i postkassa her og lenge leve Absoluttspill! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 noen som har bestillt CE fra cdon som har fått enda? står at det ikke en gang er sendt hos meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Netopp blitt ferdig med 3 bane nå, og elsker spillet fantastisk bra spillmiljø, spesielt bane 3. helt fantastisk! gleder meg til og spille mer ja! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Netopp blitt ferdig med 3 bane nå, og elsker spillet fantastisk bra spillmiljø, spesielt bane 3. helt fantastisk! Høres bra ut. Fikk bare tid til å spille det de to første oppdragene, hvor det andre er det samme som i demoen (første er tutorial). Forøvrig var demoen på vanskelighetsgraden "Devil Hunter". Det merka jeg ettersom jeg valgte "Human" i fullversjonen (er DMC-rookie), og da ble det altfor lett. Så jeg anbefaler alle som har spilt gjennom demoen uten nevneverdige problemer til å velge "Devil Hunter". Endret 8. februar 2008 av Brakara Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Gleder eg sykt til i morgen. Da er det rett til byen å kjøpe DMC. Dette blir en fin helg Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det blir nok DMC4 rett etter jobb i dag Åh, det blir en fin helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå