Gå til innhold

Devil May Cry 4 - Diskusjonstråd

Luchy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet demoen nå, virker ikke som det kjempe store spillet når det gjelder historie men helt klart en av mine favorit sjangere, minner en del om FF VII: dirge of cerberus bare litt mer fokus på sverd enn på skyevåpen og en del andre små ting.

Lenke til kommentar

Demoen var fin den. Artig spill, akkuratt som treeren. Men det er kanskje noe av problemet med demoen også. Jeg fikk ikke følelsen av at spillet var annerledes nok til å interessere meg nok til at det blir et kjøp. Men jeg kan heller ikke si at det var noe galt med demoen.

Lenke til kommentar
I fullspillet viss du velger det til PS3 så kan du legge inn spillet på hardisken og da skal dem loadetidene gå vekk

Det sa dem i et intervju her forleden på en side!

Nå er ikke loadetidene så veldig viktige for meg. Kan godt være lange loadetider hvis spillet bare er bra. Dette er bare ikke min type spill, og så ikke ut til å være så ekstremt bra at jeg vil like det uansett.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt serien tidligere, men jeg syns det virket nokså underholdende. Er ikke helt fan av japanske serier som prøver å være macho (feminine menn med store sverd og pistoler, halvhjertede historier og hardcore musikk som virker svært påklistret), men så lenge det underholder vil jeg se gjennom fingrene med det og vurdere et kjøp.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å kjøpe dette. Devil May Cry var det første spillet jeg fikk da jeg fikk ps2, og det var fantastisk. Har ikke spillt de andre i serien siden jeg solgte min ps2, men ut i fra demoen så virker absolutt dette som et spill jeg må ha.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt serien tidligere, men jeg syns det virket nokså underholdende. Er ikke helt fan av japanske serier som prøver å være macho (feminine menn med store sverd og pistoler, halvhjertede historier og hardcore musikk som virker svært påklistret), men så lenge det underholder vil jeg se gjennom fingrene med det og vurdere et kjøp.

Er det feminine menn i DMC? :ermm:

Lenke til kommentar

Vel, nå er som sagt demoen det eneste jeg har prøvd av serien, så jeg kjenner ikke karakterene så godt. Om ikke feminine, så gir i alle fall bilder som dette en viss homo-faktor. Og så er det jo japansk, så jeg la vel bare sammen to og to.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Vel, nå er som sagt demoen det eneste jeg har prøvd av serien, så jeg kjenner ikke karakterene så godt. Om ikke feminine, så gir i alle fall bilder som dette en viss homo-faktor. Og så er det jo japansk, så jeg la vel bare sammen to og to.

Ja, det bilde hadde et lite homopreg over seg :p Nå er jo ikke det bildet der laget av Capcom da.

Menneh... Mener du at japansk = homo? :hmm:

Nero er tøff :D

Lenke til kommentar

Dette er uten tvil mitt favottspill dette året!

Spilt demoen ihjel og SSS comboer flyr over skjermen:D

Uten tvil kjøp fra min side hvertfall:)

Kampen mot Frost-fiendene er utrolig fete hvis man vet hva man driver med. Klarte helt sinnsyke comboer på dem når jeg hadde kontrollene i orden:)

Lenke til kommentar

Er nok ikke bare DanTe som oppfører seg som homo da, for eks Vaan i Final Fantasy 12

Men litt dumt argument å styre unna spillet bare fordi DanTe har en annen klestil en dem fleste spillheltene!

Kan være og Kratos er like mye homo som DanTe siden han går i ett skjørt, lignende kilt :p

Jeg synes DanTe er råtøff ;)

Og jeg har DanTe på buksa mi sånn navnetagg :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

holy shit for en awesome demo!

sier det som en fan av DMC fra day one:P

combaten virker enda mer heftig en de andre spilla å det er imponerende.

gleder meg sykt.

(og hoppingen er superduper)

og når såg dere sist et sverd som man revve opp? thats right, never :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...