patham Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dette må jeg vel nesten ha Og loading var jo ikke ille i det hele tatt da. Greit med 1 sekunds pause for fingrene. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Syns gameplayet er så som så, det er ok, ikke revolusjonærende men morsomt.. Det jeg virkelig ville se her hva litt av den historien jeg har sett i trailere, som virkelig virket veldig følelsesmessig invistert.. men men:) så får så være. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Testet demoen nå, virker ikke som det kjempe store spillet når det gjelder historie men helt klart en av mine favorit sjangere, minner en del om FF VII: dirge of cerberus bare litt mer fokus på sverd enn på skyevåpen og en del andre små ting. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Demoen var bra synes jeg da, kjøper nok dette når det kommer den 8 februar Likte jo jævla bra DMC 3 så jeg kommer nok til å like DMC 4 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Demoen var fin den. Artig spill, akkuratt som treeren. Men det er kanskje noe av problemet med demoen også. Jeg fikk ikke følelsen av at spillet var annerledes nok til å interessere meg nok til at det blir et kjøp. Men jeg kan heller ikke si at det var noe galt med demoen. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Her er en liten miniguide med tips, tricks og råd for hvordan å spille spillet. LINK Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I fullspillet viss du velger det til PS3 så kan du legge inn spillet på hardisken og da skal dem loadetidene gå vekkDet sa dem i et intervju her forleden på en side! Nå er ikke loadetidene så veldig viktige for meg. Kan godt være lange loadetider hvis spillet bare er bra. Dette er bare ikke min type spill, og så ikke ut til å være så ekstremt bra at jeg vil like det uansett. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ble ikke noe plaget av det lille som var av loadetider, men måten kameraet fungerte på var irriterende. Spillingen var morro, men som sagt irriterende når kamereaet plutselig hoppet til annen vinkel mens du beveget deg. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har ikke spilt serien tidligere, men jeg syns det virket nokså underholdende. Er ikke helt fan av japanske serier som prøver å være macho (feminine menn med store sverd og pistoler, halvhjertede historier og hardcore musikk som virker svært påklistret), men så lenge det underholder vil jeg se gjennom fingrene med det og vurdere et kjøp. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kommer nok til å kjøpe dette. Devil May Cry var det første spillet jeg fikk da jeg fikk ps2, og det var fantastisk. Har ikke spillt de andre i serien siden jeg solgte min ps2, men ut i fra demoen så virker absolutt dette som et spill jeg må ha. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Var kult det! Tror det blir kjøp... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har ikke spilt serien tidligere, men jeg syns det virket nokså underholdende. Er ikke helt fan av japanske serier som prøver å være macho (feminine menn med store sverd og pistoler, halvhjertede historier og hardcore musikk som virker svært påklistret), men så lenge det underholder vil jeg se gjennom fingrene med det og vurdere et kjøp. Er det feminine menn i DMC? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Er det feminine menn i DMC? Vel, nå er som sagt demoen det eneste jeg har prøvd av serien, så jeg kjenner ikke karakterene så godt. Om ikke feminine, så gir i alle fall bilder som dette en viss homo-faktor. Og så er det jo japansk, så jeg la vel bare sammen to og to. Endret 25. januar 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det feminine menn i DMC? Vel, nå er som sagt demoen det eneste jeg har prøvd av serien, så jeg kjenner ikke karakterene så godt. Om ikke feminine, så gir i alle fall bilder som dette en viss homo-faktor. Og så er det jo japansk, så jeg la vel bare sammen to og to. Ja, det bilde hadde et lite homopreg over seg Nå er jo ikke det bildet der laget av Capcom da. Menneh... Mener du at japansk = homo? Nero er tøff Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette er uten tvil mitt favottspill dette året! Spilt demoen ihjel og SSS comboer flyr over skjermen:D Uten tvil kjøp fra min side hvertfall:) Kampen mot Frost-fiendene er utrolig fete hvis man vet hva man driver med. Klarte helt sinnsyke comboer på dem når jeg hadde kontrollene i orden:) Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Yargh, når blir det tilgjengelig for Silver-members (360 versjonen) ? hakke cash og får vann i munnen av alt snakket her OMG! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Er det feminine menn i DMC? Vel, nå er som sagt demoen det eneste jeg har prøvd av serien, så jeg kjenner ikke karakterene så godt. Om ikke feminine, så gir i alle fall bilder som dette en viss homo-faktor. Og så er det jo japansk, så jeg la vel bare sammen to og to. Er nok ikke bare DanTe som oppfører seg som homo da, for eks Vaan i Final Fantasy 12 Men litt dumt argument å styre unna spillet bare fordi DanTe har en annen klestil en dem fleste spillheltene! Kan være og Kratos er like mye homo som DanTe siden han går i ett skjørt, lignende kilt Jeg synes DanTe er råtøff Og jeg har DanTe på buksa mi sånn navnetagg Endret 25. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis det er en ting jeg virkelig hater i det spillet, så er det hoppingen. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvis det er en ting jeg virkelig hater i det spillet, så er det hoppingen. Kan du begrunne hvorfor? Syns hoppingen fungerer utmerket jeg. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 holy shit for en awesome demo! sier det som en fan av DMC fra day one:P combaten virker enda mer heftig en de andre spilla å det er imponerende. gleder meg sykt. (og hoppingen er superduper) og når såg dere sist et sverd som man revve opp? thats right, never Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå