Luchy Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) 8 februar, altså imorgen slippes DMC4 ut i Norge, så jeg tok å endret litt på tråden sånn at den nå er blitt en diskusjonstråd om spillet. Endret 7. februar 2008 av Luchy Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Demoen er også ute på Marketplace nå, for de som måte ønske den informasjonen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nydelig! Driver og laster ned nå! Gleder meg stort! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 var ganske genialt spør du meg ^^. virket som det var lettere enn 3'ern, men det er vel kanskje bra. Litt uvant å kontrollere Nero i begynnelsen og, men det kom seg til etterhvert. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Laster ned nå, dere som har 360, hvor stor plass tar demoen? Kan dere se det? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 613 MB for å være nøyaktig x) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Da ser det ikke som om det er sparing av båndbredde som er grunnen til at man må innstallere demoer på PS3. Uff, nei, det spillet likte jeg absolutt ikke. Mye loading og meget teit kamera. I tillegg er det ikke helt i min sjanger. Blir nok ikke noe kjøp her nei. Endret 24. januar 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Mye loading? Enten er det forskjell på demoene, ellers har du en svært lav terskel når det kommer til loading. Når jeg spilte demoen på 360'en var det aldri en eneste loading som varte over 2 sekunder... Endret 24. januar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 då var den nedlastet..så skal den install....nei vent litt... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skjønner ikke hva du mener med mye loading. Den loader jo i kanskje 0,5 sekunder hver gang den bytter område. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skjønner ikke hva du mener med mye loading. Den loader jo i kanskje 0,5 sekunder hver gang den bytter område. Nå gikk jeg meg litt vill, men et område spesielt var jo kun 7-8 meter å gå før man måtte inn neste dør. Og den loadet vel i 3-5 sekunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hos meg var loadingen gjennom en dør kortere enn et øyenblunk ihvertfall. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dette var helt fantastisk! stort slott med snødekte fjell ved siden. Lodetiden her var lik 0. altså ingen loadetid. Legger inn en bestilling hos Absoluttspill med en gang Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Beh, har prøvd rimelig lenge nå. Går ikke an å laste ned demoen hos meg på x360. Stopper bare opp på 29% og deretter kommer det en feilmelding. Rare er at på memory options forteller den meg at alle 613mb er downloadet men den har fortsatt det "download utropstegnet"....prøver jeg download again hopper den opp på 28% og blir stående.....utrolig irriterdene, har mulig lyst til å kjøpe det, men hadde tatt seg ut om jeg fikk prøvd det først, noen her med lignende problemer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm skal jaggu bli godt med internett fra Tirsdag av, boksene min dør jo etter å få nedlastet nye demoer Dette her ser ikkje ut som eit spill eg vil like, men eg må ihvertfall gi det ein sjangse. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da ser det ikke som om det er sparing av båndbredde som er grunnen til at man må innstallere demoer på PS3. Uff, nei, det spillet likte jeg absolutt ikke. Mye loading og meget teit kamera. I tillegg er det ikke helt i min sjanger. Blir nok ikke noe kjøp her nei. I fullspillet viss du velger det til PS3 så kan du legge inn spillet på hardisken og da skal dem loadetidene gå vekk Det sa dem i et intervju her forleden på en side! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg får ikke demoen enda pga jeg ikke gidder å ha Live på 360 Og ingen demo på US eller EU store på PS3en enda Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da ser det ikke som om det er sparing av båndbredde som er grunnen til at man må innstallere demoer på PS3. Uff, nei, det spillet likte jeg absolutt ikke. Mye loading og meget teit kamera. I tillegg er det ikke helt i min sjanger. Blir nok ikke noe kjøp her nei. I fullspillet viss du velger det til PS3 så kan du legge inn spillet på hardisken og da skal dem loadetidene gå vekk Det sa dem i et intervju her forleden på en side! Demoen er jo installert på harddisken så det blir vel ihvertfall ikke noe mindre loading med fullversjonen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 På Xbox 360 var det vertfall ingen loade tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå