Gå til innhold

Devil May Cry 4 - Diskusjonstråd

Luchy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ser det ikke som om det er sparing av båndbredde som er grunnen til at man må innstallere demoer på PS3.

Uff, nei, det spillet likte jeg absolutt ikke. Mye loading og meget teit kamera. I tillegg er det ikke helt i min sjanger. Blir nok ikke noe kjøp her nei.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Mye loading? Enten er det forskjell på demoene, ellers har du en svært lav terskel når det kommer til loading. Når jeg spilte demoen på 360'en var det aldri en eneste loading som varte over 2 sekunder...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva du mener med mye loading. Den loader jo i kanskje 0,5 sekunder hver gang den bytter område.

Nå gikk jeg meg litt vill, men et område spesielt var jo kun 7-8 meter å gå før man måtte inn neste dør. Og den loadet vel i 3-5 sekunder.

Lenke til kommentar

Beh, har prøvd rimelig lenge nå. Går ikke an å laste ned demoen hos meg på x360. Stopper bare opp på 29% og deretter kommer det en feilmelding. Rare er at på memory options forteller den meg at alle 613mb er downloadet men den har fortsatt det "download utropstegnet"....prøver jeg download again hopper den opp på 28% og blir stående.....utrolig irriterdene, har mulig lyst til å kjøpe det, men hadde tatt seg ut om jeg fikk prøvd det først, noen her med lignende problemer?

Lenke til kommentar
Da ser det ikke som om det er sparing av båndbredde som er grunnen til at man må innstallere demoer på PS3.

Uff, nei, det spillet likte jeg absolutt ikke. Mye loading og meget teit kamera. I tillegg er det ikke helt i min sjanger. Blir nok ikke noe kjøp her nei.

I fullspillet viss du velger det til PS3 så kan du legge inn spillet på hardisken og da skal dem loadetidene gå vekk

Det sa dem i et intervju her forleden på en side!

Lenke til kommentar

I fullspillet viss du velger det til PS3 så kan du legge inn spillet på hardisken og da skal dem loadetidene gå vekk

Det sa dem i et intervju her forleden på en side!

Demoen er jo installert på harddisken så det blir vel ihvertfall ikke noe mindre loading med fullversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...