Gå til innhold

3ware 9650se 4lp RAID-kontroller (PCIe x4) på x38 chipset?

Anbefalte innlegg

Hei! Eg driv og bygg ei maskin og har eit 3ware 9650se-kort som skal drive eit RAID 5 av 4 x 750gb WD hd. Eg rekna med det ikkje skulle bli noko problem med hovudkortet mitt med X38 chipset, Asus P5E WS Pro, ettersom det har 2 x PCIe x16 og 9650se er PCIe x4, men no les eg i manualen til hovudkortet at det BERRE tek PCIe x16 og ikkje PCIe x4 eller x8 (der er allereie ein PCIe x1 på hovudkokrtet). Har lese ein del, men finn lite med folk som har erfaringar. Eg kunne tenkje meg å avklare dette problemet FØR eg installerer OEM Vista x64 dersom det skulle visa seg eg må byggja om maskina og eg dermed har ein OEM-kopi av Vista som er registrert på den maskina. Nokon som kan hjelpe med erfaringar med 9650se på hovudkort andre enn dei som er lista som kompatible hjå 3ware (ingen av desse inkluderer Dual 2 Core hovudkort).

http://www.3ware.com/products/pdf/Motherbo...07_04_REV_D.pdf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På mitt Abit ix 38 så funker i alle fall Adaptec 31605 pci-e x8 , Adaptec 31205 pci-e x8, LSI 3000 series pci-e x4, og Rocketraid 2300 pci-e x1 :)

På noen hovedkort funker ikkje pci-e x4 kontrollere i pci-e 2.0 portene, men den funker i den 3. porten som pci-e 16 og som er 4x elektrisk.

Noen x38 kort har 3 pci-e slots. 2 stk pci-e 2.0 og en pci-e 1.1.

Lenke til kommentar
På en del HK som har 16x spor, må man slå av støtte for grafikkkort for at mindre kort (8x, 4x osv) skal fungere i en 16x slot.

Den instillingen har ikkje jeg sett noe til. Har du sett den da? Hva heter den eventuelt, og hvilket hovedkort har du sett det på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...