Shot_at_dawn Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei, jeg fikk akkurat min lenovo n200 fra komplett, og vil lage en recovery cd før jeg installerer noen program ogsånt. Kan noen forklare hvordan jeg gjør det? Jeg vet det følger med egen recovery på datan, men vil også ha en cd tilfelle harddisken blir ødelagt eller noe i den duren. takk for svar. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du kan vel brenne ut recovery hdd på pc-en på en cd. Lenke til kommentar
aaad Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei! Start programmet "Lenovo Care" og finn fram i menyene....tror det er nokså selvinstruerende. Jeg trengte 3 DVD-ploater...men da hadde jeg avinstallert Office pakke og diverse først.... Ellers vil jeg bare si at Vista er som sirup på N200....jeg satte min opp med XP-pro, og det går som det suser..... Det er rett nok noen utfordringer, men vet du om de går det lett. Les denne tråden jeg nettopp startet: Nedgradering fra Vista til XP Og denne kanskje: Dritt-vista Lenke til kommentar
Shot_at_dawn Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 takk. jeg fant det i "rescue and recovery" men den står på 0% hele tiden så går det ikke ann å avbryte.. er det feil eller? Lenke til kommentar
Shot_at_dawn Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 støtta på første (av mange) problem, når prossessen begynte, sto det at et program måtte avsluttes (etellerannet og proxy) så slutta hele recovery programmet. hva må til for å gjennomføre recovery på cd? Lenke til kommentar
aaad Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 En annen startposisjon: Trykk startmeny > Alle programmer > Levono Care > Create Recovery Media....her får du valg mellom å lage på DVD eller disk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå