Yngve-j Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sitter på jobben nå og skal sikkerhetskopiere maskinen, men edition utgaven har ikke den funskjonen og ikke fulgte operativcd'n med heller. Noen som vet om ett bra gratis backup program eller en annen løsning jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sitter på jobben nå og skal sikkerhetskopiere maskinen, men edition utgaven har ikke den funskjonen og ikke fulgte operativcd'n med heller. Noen som vet om ett bra gratis backup program eller en annen løsning jeg kan bruke? Det finnes mange programmer du kan bruke til det, men jeg vil anbefale deg og lese dette http://eu.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/ Bruker selv Acronis og har aldri hatt problemer med det. Noe av det beste er at når man har installert programmet kan man brenne en CD som man Booter med, og med den kan man lage eller tilbake føre Data-bakcup eller Partisjon-backup. Kjempe greier til en ca pris 300 NOk (49.99$) Lenke til kommentar
Yngve-j Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) takk for raskt svar:) Endret 24. januar 2008 av Yngve-j Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Som Abbyss skriv finnast det mange program som du kan bruke til dette. Du kan dele dei i to hovudgrupper; dei som du må betale for og dei som er gratis. Neste spm er om det er kvalitetsforskjell? Spør du meg so vil eg sei; i all hovudsak nei! Det er ikkje kvaliteten på det som du sikkkerheitskopierer som er det kritiske men korleis du vil benytte dessse dataene den dagen PC-en kollapser. For 99 av 100 vil det føre til installasjon av operativsystemet på nytt. I so fall er utfordringa å ha tatt "ein kopi" av det du har på harddisken idag. Her finnast det hundrevis av program, nokon betre enn andre. Men forskjellen er ikkje stor! Acronis - som Abbyss anbefaler lager ein 100% kopi av dine data, men heller ikkje noko meir! Den dagen din PC kollapser og du må benytte sikkerheitskopien er kopien Acronics lager ikkje betre enn f.eks. den eit utal av gratis programvare lager DERSOM du må reinstallere Windows! Og det må, som sagt, dei aller fleste gjere. Å få dei tilsvarande drivarane + + opp å gå med ein ny installasjon er å bite seg sjølv i halen. Fylgjer du meg so langt so vil eg anbefale at du undersøker om du får noko meir med Acronis i relasjon til f.eks det et bruker; DriveImageXML. Som so mange andre er dette eit gratis program. Med få klikk lager du ein kopi av din harddisk NØYAKTIG like god som Acronis klarer det. Å brenne en CD som man Booter med klarer DriveImage også, men det hjelper ikkje so mykje so lenge du må reinstallere Win. Det kritiske punkt er akkurat det om du vil klare å få re-installert Windows med tilsvarande "instillinger". For meir enn 9 av 10; nei! Hadde du køyrd med Linux, Ubuntu, Kubuntu... ville dette ikkje ha vore noko problem, men for alle oss andre som er forankra i Bill Gates sitt system har vi ikkje noko val; full re-installasjon. I so fall kan du i teorien like gjerne bruke x antal DVD-er og kopiere over med Windows Explorer. Eller eit av dei mange gratis program som gjer slik ei "enkel" oppgåve. Endret 24. januar 2008 av Dabola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå