Joachim_F Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det spennende spillet World of Goo kommer samtidig til Wii og PC. Les mer Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tror noe har gått gale under redigeringen av saken her ;-) Den vesle utvikleren 2D Boy har kunngjort at World of Goo vil lanseres samtidig på Wii og PC. Det betyr at PC-versjonen, som i utgangspunktet skulle lanseres 14. februar. 2D Boy vil offentliggjøre en utgivelsesdato om kort tid. Min utheving. Tydeligvis noe som mangler her! Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Tror noe har gått gale under redigeringen av saken her ;-) Den vesle utvikleren 2D Boy har kunngjort at World of Goo vil lanseres samtidig på Wii og PC. Det betyr at PC-versjonen, som i utgangspunktet skulle lanseres 14. februar. 2D Boy vil offentliggjøre en utgivelsesdato om kort tid. Min utheving. Tydeligvis noe som mangler her! Den vesle utvikleren 2D Boy har kunngjort at World of Goo vil lanseres samtidig på Wii og PC. Det betyr at PC-versjonen, som i utgangspunktet skulle lanseres 14. februar, har blitt utsatt. 2D Boy vil offentliggjøre en utgivelsesdato om kort tid. Det er fikset Endret 25. januar 2008 av Phreak^ Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Leste intervjuet med de to utviklerene (bare to!) Håper spillet blir en suksess en dag skal eg og starte et firma med to personer og mekke morsomme dataspill :-D Link til video fra World of goo Link tilTower of goo(som World of goo er basert på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg