mcgroven Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ubisoft bekrefter at Haze til PlayStation 3 kan bli betydelig forsinket. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det KAN ikke skje! Mars 2009?! Da kommer det til å være avleggs jo. Jeg håper virkelig det kommer i år, seinest seinsommer. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 utsette så lenge, fare for å bli en flipp flopp da.... :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sikkert ein fordel, spillet har ikkje sett såå imponerende ut sålangt uansett. Kommer plenty med spill til PS3 som veier opp for dette spillet og meire til. FOM2 med sin online del høres jo heilt villt ut, kanon coop og greier. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skjønner ikke alt dette oppstyret rundt Haze.. For meg høres det ut som et helt vanlig skytespill som har blitt gjort hundre ganger før, men med en annen historie. Ikke kan jeg huske å ha lest noe som tilsier at dette spillet skal bringe nytt liv til sjangeren heller, så for min del må de bruke den tiden de trenger på å bli ferdig. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Enig med Curse, kunne ikke brydd meg mindre om at de utsetter det. Men hadde vært spennende dersom Haze klarte å få til en historie like engasjerende som COD 4. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skjønner ikke alt dette oppstyret rundt Haze.. For meg høres det ut som et helt vanlig skytespill som har blitt gjort hundre ganger før, men med en annen historie. Ikke kan jeg huske å ha lest noe som tilsier at dette spillet skal bringe nytt liv til sjangeren heller, så for min del må de bruke den tiden de trenger på å bli ferdig. Ja, slik er det med Crysis også. Opphypa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg