qvestus Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei ! Jeg trenger litt hjelp til å få FTP'n til å funke, har ikke satt det opp på en ADSL linje før så jeg lurer på hva jeg må stille inn på i Bullet Proof FTP Server osv. (er registrert hos no-ip.com) Lenke til kommentar
Clark Kent Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei. Sitter her og lurer på akkurat d same. Har nettop får ADSL frå Next Gentel. Vist noen kan hjelpe...ikkje nøl med å sende in forslag. Eg har Netopia Cayman 3351 Router. Hva må eg gjere for å sette opp FTP med bulletproof server? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Først kan du si hvilken ISP du kjører.. Hvis du kjører Ngt må du konfigurere routeren din litt. Ta og les litt her, en liten howto kan du si http://www.reflectdesigns.net/ngt/ Står om både Cisco og Netopia. Lykke til Lenke til kommentar
Corn Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Dere kan sjekke www.relativt.net hvis den forrige gir manglende informasjon Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Først kan du si hvilken ISP du kjører.. Jeg bruker BlueCom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå