Edh1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Har en 1997 Corsa med sentrallås. Nå får jeg ikke låst bilen lenger... Ikke mulig å vri nøkkelen noen vei, heldigvis stoppet låsen i åpen stilling:-) Det er heller ikke mulig å trykke ned låsen fra innsiden. Noen som vet hva som er feil? Nøkkelen min er noe slitt, kan feilen være der eller er det på tide å skifte hele pakken? Mvh Edh1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 kan være at sentralåsen har klikket å holder igjenn hele systemet. Kan du ikke åpne noen av dørene? Lenke til kommentar
Edh1 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Hei Har en 1997 Corsa med sentrallås. Nå får jeg ikke låst bilen lenger... Ikke mulig å vri nøkkelen noen vei, heldigvis stoppet låsen i åpen stilling:-) Det er heller ikke mulig å trykke ned låsen fra innsiden. Noen som vet hva som er feil? Nøkkelen min er noe slitt, kan feilen være der eller er det på tide å skifte hele pakken? Mvh Edh1 Jeg prøver å vri nøkkelen men alt står bom fast. Dørene kan åpnes men ikke låses. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ta ut sikringa til sentrallåsen Lenke til kommentar
Edh1 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Har tatt ut sikringen og sjekket denne - var helt ok. Andre forslag? Kan låse dørene fra innsiden på de andre dørene men ikke på førersiden. Låsen står bom fast fra utsiden og innsiden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå