Hotel Papa Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hola Vil kjøpe meg en custom bowlingkule! Men den har ikke høl (oh noes).. Noen som vet om et sted hvor jeg kan få drilla hull i den? Står at de kan gjøre det på siden, men de vet jo ikke hvor store/små fingre jeg har Peace out Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan du ikke bare måle det da og sende de spesifikasjonene dine? Eller bare prøve noen baller og finne ut hvilket nummer du trenger og fortelle dem det? Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ofte bruker de også å ha sånn utstyr på enkelte bowlinghaller. Du kan jo sjekke om en som er i nærheten av deg har det. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg jobber på Metro Bowling i Stavanger, og her har vi en mekaniker som tilbyr å drille hull. Han er veldig flink, og også veldig pro i bowling, så vi vet at kunden alltid blir fornøyd. Hør med folk i bowlinghall, hvis det er ungdommer som tydeligvis ikke har peiling, spør om nummeret til en mekaniker eller daglig leder. De har som regel mer peiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå