abs Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei, satt å hørte på radion til morran i dag. så hørte jeg en Michael Jackson sang som jeg likte, men jeg måtte gå før jeg fikk høre hva sangen het. så da lurte jeg på om noen av dere kanskje kunne hjelpe meg. i starten så høres det ut som det litt sånn "beach" music, litt sånn trommer og bongoer eller hva jeg skal kalle det:p veit dette ikke er mye å gå utifra, men det er verdt et forsøk. -takk Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 billig Jean? Thriller? Bad? Lenke til kommentar
abs Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 billig Jean?Thriller? Bad? nei, det er ingen av de. det er ikke noe "beachy" over de så vidt jeg kan huske, men veit hvertfall at det ikke er noen av de. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 egentlig kan du bare gå innom her og sjekke ut albumene hans som du kan gå inn på, se om du kansje gjennkjenner noen av titlene? Lenke til kommentar
abs Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 fant de ut takker Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Slike spørsmål hører hjemme i Lurer du på hva sangen eller artisten heter? Vennligst benytt nevnte tråd ved eventuelle framtidige spørsmål. Tråden stenges, og reaksjoner på moderering gjøres som vanlig via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg