Arion91 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei! Jeg går på en skole der MSN er blokkert.. noen som vet om en side der jeg kan ''Un-blokkere'' dette? btw, visste ikke hvor jeg skulle plassere dette, så unnskyld viss denne ikke passer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Last ned en annen msn klient Pidgin f.eks Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Prøv med webmessenger. Lenke til kommentar
Arion91 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Last ned en annen msn klient Pidgin f.eks pidgin ? aldri hørt om.. Hvor laster jeg ned dette da? Prøv med webmessenger. he he he Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Her kan du laste ned Pidgin Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis msn er bokkert på skolen, er det nok en grunn til det Gå på IT-kontoret og gi de en god grunn til å åpne for msn igjen. Og er den god nok, så gjør de sikkert det. Lenke til kommentar
Arion91 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis msn er bokkert på skolen, er det nok en grunn til det Gå på IT-kontoret og gi de en god grunn til å åpne for msn igjen. Og er den god nok, så gjør de sikkert det. hehe, den risken tar jeg ikke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis msn er bokkert på skolen, er det nok en grunn til det Gå på IT-kontoret og gi de en god grunn til å åpne for msn igjen. Og er den god nok, så gjør de sikkert det. hehe, den risken tar jeg ikke Hvordan er dette en risk? Lenke til kommentar
Arion91 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Her kan du laste ned Pidgin Takk!! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis msn er bokkert på skolen, er det nok en grunn til det Gå på IT-kontoret og gi de en god grunn til å åpne for msn igjen. Og er den god nok, så gjør de sikkert det. hehe, den risken tar jeg ikke Jeg bare regner med at det står i skolereglemanget at du ikke skal bruke noen slike programmer på skolenettverket. Og hvis du har en god grunn til å bruke det, så skal du ikke se bortifra at de åpner for det igjen. Lenke til kommentar
Arion91 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis msn er bokkert på skolen, er det nok en grunn til det Gå på IT-kontoret og gi de en god grunn til å åpne for msn igjen. Og er den god nok, så gjør de sikkert det. hehe, den risken tar jeg ikke Hvordan er dette en risk? Hallo!! :S oppmerking vell! Hvis msn er bokkert på skolen, er det nok en grunn til det Gå på IT-kontoret og gi de en god grunn til å åpne for msn igjen. Og er den god nok, så gjør de sikkert det. hehe, den risken tar jeg ikke Jeg bare regner med at det står i skolereglemanget at du ikke skal bruke noen slike programmer på skolenettverket. Og hvis du har en god grunn til å bruke det, så skal du ikke se bortifra at de åpner for det igjen. Damn! så det er lov? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan er dette en risk? Hallo!! :S oppmerking vell! Du får ikke anmerkning for å spørre om hvorfor det er stengt, og om de kan åpne det for deg. Det verste som kan skje er at de svarer "nei, det kan vi ikke" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis msn er bokkert på skolen, er det nok en grunn til det Gå på IT-kontoret og gi de en god grunn til å åpne for msn igjen. Og er den god nok, så gjør de sikkert det. hehe, den risken tar jeg ikke Jeg bare regner med at det står i skolereglemanget at du ikke skal bruke noen slike programmer på skolenettverket. Og hvis du har en god grunn til å bruke det, så skal du ikke se bortifra at de åpner for det igjen. Damn! så det er lov? Det er da lov å spørre. Hvordan kan du tro at du skal få amnerkning hvis du spør om lov? Lenke til kommentar
enator Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) du kan også bruker web basert s¨slipper du og laste ned noe som blir fjernet.. her er en web basert Endret 24. januar 2008 av enator Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 det er en grunn til at det er sperret på skolen din. denne tråden stenges. les denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg