FrozenFish Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har bursdag i dag (gratulerer til meg) og fikk i gave fra kona et svært armbånd i hvitt og gult gull. Vi snakker feite saker her. Nå er jeg noe usikker på om jeg synes armbånd på menn er kult Hva synes dere? Er feite (og sikkert veldig dyrt) armbånd til menn kult eller er det mest for 50 år gamle karaokeverter, pimps og gangsta-rapere? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har selv armbånd i gull og jeg kan ikke se at det er no farlig eller dumt med det. Ser ikke ut som en pimp, er ikke en gangsta og hater karaoke. Det er faktisk litt kult. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg liker det absolutt ikke, synes det er harry. Heldigvis for dere er ikke jeg fasiten på god smak i verden. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Eneste smykket jeg kunne tenke meg å bruk er gifte/forlovelsering (og klokke). Ellers så skjønner jeg de som går med halskjeder med spesiell betydning, men dette er ikke noe jeg ville tatt på meg for første gangi en alder av 28 år. Spør om det er greit at du bytter det i en fin klokke:-) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Om du syntes det er kult, og ikke minst at kona de syntes det er kult, burde du gå med det Man blir vant til slikt EDIT: Ta bilde da, så får vi se! Endret 24. januar 2008 av CCola Lenke til kommentar
lupah Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Armbånd er kult på menn. Altfor få som bruker det! Hvis du liker det, kjør på. Viktigste er at du er komfortabel med hva du har på. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tony Soprano, i rest my case . Er da helt opp til deg selv hva du ser som "hipt" eller hva nå. Man er jo ikke 60 år gangster bare pga ett smykke. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Tony Soprano, i rest my case . Endret 25. januar 2008 av FrozenFish Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Armbånd på menn er det ikke noe galt i. Personlig liker jeg ikke feite gullarmbånd da, blir fort litt bling. Hvitt-gull derimot, men det er ikke alle de som er like maskuline... Lenke til kommentar
Madock Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror ikke hun ville kjøpt det til deg hvis det hadde vært harry osv. Jenter har som regel litt bedre peiling på hva som er "in" enn gutter, og da gjerne hva som er akseptabelt av harryfaktor også. Så med mindre dama di er skikkelig harry ville jeg stolt på at det ikke er for harry til at du skal bruke det. Hvor gammel er du/dere forresten? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror ikke hun ville kjøpt det til deg hvis det hadde vært harry osv. Jenter har som regel litt bedre peiling på hva som er "in" enn gutter, og da gjerne hva som er akseptabelt av harryfaktor også. Så med mindre dama di er skikkelig harry ville jeg stolt på at det ikke er for harry til at du skal bruke det. Hva som er harry er veldig relativt. Det finnes nok nok av jenter som synes andre jenter er harry, så at det er en jente som har plukket det ut er ingen garanti. Hvor gammel er du/dere forresten? Dette burde egentlig vært et obligatorisk punkt å ha med i enhver førstepost i samliv og relasjoner-forumet. Nå skriver trådstarter riktignok at han har fått det av konen, så de er nok ikke 16 og 17, Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hvor gammel er du/dere forresten? Sant nok, jeg burde tatt dette med! Kona er 28 og jeg er 36. Nå er kona stort sett flink til å finne klær som passer meg. Jeg har relativt dyr smak men hun klarer også der å finne "budsjett mote". Når det gjelder hennes smak: hun er opprinnelig fra central-europa. Der er de litt mer glad i bling, glitter og fjas. Men hun har vært så pass lenge i Norge at hun har blitt ganske "fornorsket" i klesveien. Jeg har tenkt mye på dette temaet de siste dagene og har kommet frem til følgende: - konal liker slike smykker på menn - hun kjøpte det til meg for at hun vil se meg med et slikt armbånd - hun kjøpte det til meg fordi hun er glad i meg - HUN kjøpte det til meg = Jeg skal bruke og like armbåndet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå