Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Armbånd i gave fra kona


Anbefalte innlegg

Jeg har bursdag i dag (gratulerer til meg) og fikk i gave fra kona et svært armbånd i hvitt og gult gull. Vi snakker feite saker her.

 

Nå er jeg noe usikker på om jeg synes armbånd på menn er kult :hmm:

 

Hva synes dere? Er feite (og sikkert veldig dyrt) armbånd til menn kult eller er det mest for 50 år gamle karaokeverter, pimps og gangsta-rapere?

 

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste smykket jeg kunne tenke meg å bruk er gifte/forlovelsering (og klokke).

 

Ellers så skjønner jeg de som går med halskjeder med spesiell betydning, men dette er ikke noe jeg ville tatt på meg for første gangi en alder av 28 år.

 

Spør om det er greit at du bytter det i en fin klokke:-)

Lenke til kommentar

Tror ikke hun ville kjøpt det til deg hvis det hadde vært harry osv. Jenter har som regel litt bedre peiling på hva som er "in" enn gutter, og da gjerne hva som er akseptabelt av harryfaktor også. Så med mindre dama di er skikkelig harry ville jeg stolt på at det ikke er for harry til at du skal bruke det. Hvor gammel er du/dere forresten? :p

Lenke til kommentar
Tror ikke hun ville kjøpt det til deg hvis det hadde vært harry osv. Jenter har som regel litt bedre peiling på hva som er "in" enn gutter, og da gjerne hva som er akseptabelt av harryfaktor også. Så med mindre dama di er skikkelig harry ville jeg stolt på at det ikke er for harry til at du skal bruke det.

 

Hva som er harry er veldig relativt. Det finnes nok nok av jenter som synes andre jenter er harry, så at det er en jente som har plukket det ut er ingen garanti.

 

 

Hvor gammel er du/dere forresten? :p

 

Dette burde egentlig vært et obligatorisk punkt å ha med i enhver førstepost i samliv og relasjoner-forumet.

 

Nå skriver trådstarter riktignok at han har fått det av konen, så de er nok ikke 16 og 17,

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du/dere forresten? :p

 

Sant nok, jeg burde tatt dette med! Kona er 28 og jeg er 36.

Nå er kona stort sett flink til å finne klær som passer meg. Jeg har relativt dyr smak men hun klarer også der å finne "budsjett mote". Når det gjelder hennes smak: hun er opprinnelig fra central-europa. Der er de litt mer glad i bling, glitter og fjas. Men hun har vært så pass lenge i Norge at hun har blitt ganske "fornorsket" i klesveien.

 

Jeg har tenkt mye på dette temaet de siste dagene og har kommet frem til følgende:

- konal liker slike smykker på menn

- hun kjøpte det til meg for at hun vil se meg med et slikt armbånd

- hun kjøpte det til meg fordi hun er glad i meg

- HUN kjøpte det til meg

 

= Jeg skal bruke og like armbåndet!

 

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...