Stonemeister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tipper også 3-4 år. Jeg spiller enda på den gamle Xburken når jeg vil oppleve noe så skjeldent som et bra fotballspill (PES4), og mange av spillene til 360 i dag kan jo spilles om lenge. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tipper 2009/2010 for Xbox 720 eller hva nå enn navnet blir. Tipper også at det spillet som snakkes om på foregående side er Forza Motorsport 3 eller noe fra Rare. Og jeg har lest flere artikler om at nestegenerasjons Xbox har i vært uvikling helt siden 360 var ferdig. Google gir flere klder på dette. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg tipper at vi kan få en 360-etterfølger mot slutten av 2010 eller ihvertfall i løpet av 2011. 5 år er mer enn nok levetid for en konsoll med tanke på den ekstreme utviklingshastigheten det er innen grafikk og prosessorytelse idag. Både Sony, Microsoft og Nintendo holder garantert på med utvikling av sin 'neste' konsoll for fullt. Og de har nok gjort det i flere år allerede - faktisk fra det sekundet denne generasjonens konsoller var ferdigspesifisert. Man rører ikke sammen forbrukerelektronikk på dette nivået på et år eller to. Endret 24. januar 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Takker for svar, dykk kan sjå posten som løyst. Blir nok xbox på meg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg