Gå til innhold

burde jeg kjøpe meg boksesekk?

Pilla

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 14 år snart 15 å jeg har en ganske høy fett prosent..det jeg lurte på om det er lurt å kjøpe seg en bokse sekk å begynne å trene på den 1 time hver 2 dag...jeg trener også med vekter 3 dager i uka det har jeg gjort i 3 uker nå...kommer jeg til å gå ned noen kilo? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger ikke kjøpe alt mulig fancy for å gå ned i vekt - et par gode joggesko holder ;)

Nå må man huske på at det kan være greit at treningen er litt morsom, det gjør det lettere å holde på. Ikke alle som er like glad i jogging.

Tenkte mer på intervalltrening, lettere å "pine seg gjennom" også, siden man ikke må holde på i to timer for å få effekt..

Er mange som innbiller seg at en boksesekk kommer til å bli brukt hver dag, så blir den liggende på loftet etter en uke :)

Lenke til kommentar

Boksesekk er herlig.

Begynner å bli en stund siden sist jeg var ute i garasjen og boksa, men det er dritkult, og jeg tror jeg snart må gjøre det igjen. Det er som nevnt tidligere slitsomt, og hvis du gir litt innsats kommer svetta til å krype frem. :)

Det er jo dessuten både morsom og kul trening. En hard knytteneve er alltid lurt å ha parat.

Jeg anbefaler allikevel at du skaffer deg noen form for hansker hvis du skal bokse masse. Jeg husker jeg blødde voldsomt fra knokene en gang, til tross for bruk av hansker, men det var helt i starten. Det hjelper seg når henda blir litt herda... ellers var jeg bare veik/uheldig! :p

Stå på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...