Stig-Arne Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Lurte på om dere kunne gi tips på Intel og AMD system Trenger cpu, hk og ram. Jeg står mellom enten intel eller amd er usikker ennå. Ikke tenk engang på å kom med kommentarer til hvorfor jeg skal velge det ene fremfor det andre. Vil bare ha tips til deler Takk Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 asus A7N8X deluxe, amd barton 2500 og 2x 256 pc 3200 eller om du vil 2x 512 er jo bra da Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 epox 8rda+ en tbred-b amd xp cpu etter din lommebok twinmos m/winbound Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Trenger vel vifte visst jeg skal ha AMD.. har egentli lite lyst på amd når for tiden... men men det er nå så. Kan noen gi hint til nettbutikker ? kanskje flexi-data skal nedover til bergen i uke 11..så hadde vært fint å slippe frakt. Regner med en maks sum på 3000.. ? trenger egentli ikke mer en 256 mb ram Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Lite lyst på? Hvorfor det? AMD er billigere enn intel ved stock speed. Både AMD CPU og HK er billigere enn intel. Pris differansen mellom Intel og AMD gir deg en rimelig bra AMD kjøler. Men for all del, skal du ikke spare penger så kjøp hva du vil. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 nforce2 er jo en fordel på amd da.. skal du ha intel burde du vente.. siden prisene kommer til å gå ned om en stund Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Lite lyst på? Hvorfor det? AMD er billigere enn intel ved stock speed. Både AMD CPU og HK er billigere enn intel. Pris differansen mellom Intel og AMD gir deg en rimelig bra AMD kjøler. Men for all del, skal du ikke spare penger så kjøp hva du vil. 1. sparer ikke så mye penger på amd nei.. 2. er gått grundig lei av amd etter 2 1/2 år nå 3. prøve noe nytt? utvide horisonten ? Kan hende jeg venter til sommeren. Skal ikke Intel komme med noe nytt til sommeren ? Da går sikkert prisene ned på eksisterende P4 cpu ? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 asus a7n8x, amd xp 2k, 256 pc 3200 og en silent twin koster sånn ca 2800-2900 kr på komplett.no .. ikke så ille pc det i grunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå