Pivotal Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hanekam har jeg ikke men har ganske langt svart hår (ned over brystkassa) og som 191cm høy gutt blir jeg til tider sett på som stor å skummel svartmetaller som skal komme å brenne kirka di Har jo da i tillegg litt langt skjegg, osv. Jeg gir meg egentlig en lang helvete i hva andre folk synes om utseendet mitt, men jeg trives veldig godt men hvordan jeg ser ut nå og har derfor selvtilitt i massevis. Det er ikke sjelden at jeg får kommentarer på håret mitt og sånt, men jeg bryr meg ikke De personene jeg liker er personer som gjerne har en del av samme stilen som meg og ikke har noe imot at jeg har langt hår. Jeg har en ganske bra jobb og den har jeg pga at jeg gjør en bra jobb, enkelt og greit. Håret mitt har vært et tema både i denne jobben og i andre jobber, delvis fordi jeg har litt kundebehandling som en del av jobben min. Noen kunder reagerer nok litt negativt men faktisk så er det mange kunder som reagerer positivt fordi de ser at jeg er en person som ikke har noe i mot å skille meg ut og ikke er redd for kritikk. Når jeg da i tillegg har en passende personlighet og er imøtekommende og hyggelig så blir et uvanlig utseendet plutselig snudd til noe positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå