Deliverium Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er sant, og jeg mener ikke at man trenger å sjokkere så mye hele tida. Det jeg bare sier er at de folka som ikke takler en hanekam, piercing, grønt hår osv, er kanskje ikke så jævla bra folk selv. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) retard..Det høres ut som om du har den riktige holdningen til livet til å være en som går med hanekam ihvertfall (sur og sint på alt og alle, liker å vekke oppsikt). Lykke til ! Hahahah! Takk! Have fun living through your rat race life for corporate games! :!: haha Endret 31. januar 2008 av Alkaline Trio-Kid Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) hmm.. fant nettopp ut at jeg gjør hva f*** jeg har lyst til så skaffer meg hanekam og bryr meg ikke om hva andre synes Trodde meningen med tråden er at du bryr deg om hva andre synes? jepp! Men så FANT jeg ut SENERE, altså ETTER jeg hadde opprettet posten, at jeg ikke brydde meg. mvh retard.. Rettelse. Endret 31. januar 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror de som blir skremt av sånt har godt av det.Det er vel nesten ingen som blir SKREMT av det, men det snakk om at de som løper rundt og skal være så radikale de bare kan fordi det er tøft ødelegger for seg selv. Hadde jeg hatt valget mellom to personer å ansette, så ville jeg valgt en marginalt dårligere egnet person som ikke hadde hanekam rett og slett fordi hanekammen ikke akkurat forteller omverdenen bare positive ting. Folk som blir provosert av en liten hanekam har godt av det. De har godt av å få røska litt opp i de kjedelige liva sine. Men jeg kan jo forstå at noen vegrer seg for å ansette noen med hanekam eller piercing i hele trynet eller tatoveringer siden de tenker at alle andre er så fordomsfulle. Men folk flest er ikke fordomsfulle. Selv farmora mi synes hanekam er kult, og hun bikket nylig 90. retard..Det høres ut som om du har den riktige holdningen til livet til å være en som går med hanekam ihvertfall (sur og sint på alt og alle, liker å vekke oppsikt). Lykke til ! Liker ikke alle å vekke oppsikt av og til? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Anskaff hanekam. Jeg hadde rosa hanekam en periode for ca. halvannet år siden. Jeg fikk en del rare blikk pga. rosa hanekam, piercinger i nese og leppe og svarte klær (gjerne Misfits t-shirt), men hva så? Hvorfor nekte seg selv å se ut som man ønsker, bare fordi samfunnet ellers har en annen oppfatning av hva som er kosher utseende? Lenke til kommentar
Miss_Page Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så lenge han føler seg komfortabel med det (les: god selvtillit = bra utstråling, uansett utsende) er det utrolig hva en gutt/mann kan se bra ut med. Selv ville jeg ihvertfall ikke diskvalifisert en potensiell kjæreste (eller ONS for den saks skyld) bare fordi han hadde hanekam. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hanekam er hawt! På de som kler det dog. Men kan kanskje virke litt skremmende på noen, ja. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hmm.. fant nettopp ut at jeg gjør hva f*** jeg har lyst til så skaffer meg hanekam og bryr meg ikke om hva andre synes Trodde meningen med tråden er at du bryr deg om hva andre synes? jepp! Men så FANT jeg ut SENERE, altså ETTER jeg hadde opprettet posten, at jeg ikke brydde meg. retard.. dobbelt Rettelse. . Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Folk som blir provosert av en liten hanekam har godt av det. De har godt av å få røska litt opp i de kjedelige liva sine. Men jeg kan jo forstå at noen vegrer seg for å ansette noen med hanekam eller piercing i hele trynet eller tatoveringer siden de tenker at alle andre er så fordomsfulle. Men folk flest er ikke fordomsfulle. Selv farmora mi synes hanekam er kult, og hun bikket nylig 90.Jeg blir ikke provosert av en hanekam, men når jeg ser noen med en hanekam så tenker jeg "Hva er det du prøver å vise?". Altså jeg mistenker at denne personen har et vridd syn på verden eller et forskrudd selvbilde og føler at han vil vise ett eller annet ved å gå med hanekammen. Rett og slett lite voksen oppførsel. Endret 31. januar 2008 av Zethyr Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Folk som blir provosert av en liten hanekam har godt av det. De har godt av å få røska litt opp i de kjedelige liva sine. Men jeg kan jo forstå at noen vegrer seg for å ansette noen med hanekam eller piercing i hele trynet eller tatoveringer siden de tenker at alle andre er så fordomsfulle. Men folk flest er ikke fordomsfulle. Selv farmora mi synes hanekam er kult, og hun bikket nylig 90.Jeg blir ikke provosert av en hanekam, men når jeg ser noen med en hanekam så tenker jeg "Hva er det du prøver å vise?". Altså jeg mistenker at denne personen har et vridd syn på verden eller et forskrudd selvbilde og føler at han vil vise ett eller annet ved å gå med hanekammen. Rett og slett lite voksen oppførsel. Hva om man ikke prøver å vise annet enn at man tilhører en subkultur, det være seg punk, cybergoth, deathrock etc.? F.eks. begynner jo Käpt'n K å nærme seg 50, men fyren går da fortsatt rundt med hanekam. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg blir ikke provosert av en hanekam, men når jeg ser noen med en hanekam så tenker jeg "Hva er det du prøver å vise?". Altså jeg mistenker at denne personen har et vridd syn på verden eller et forskrudd selvbilde og føler at han vil vise ett eller annet ved å gå med hanekammen. Rett og slett lite voksen oppførsel. Vel... verden hadde vært et veldig kjedelig sted hvis alle hadde gått rundt og sett ut som grå muser. Og nei, de fleste punkere har ikke noe vridd syn på verden. Og som sagt, så vil de fleste vise at de tilhører en "subkultur" eller slik som meg.. jeg vil bare kle meg etter musikken jeg liker. Og fordi JEG synes det ser tøfft ut! Hvorfor være så stiv og prippen? -.-' Lenke til kommentar
Kirby Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg kunne nok likt en gutt med hanekam, og jeg er en ganske "normal" jente Helt vanlig stil, ikke metal, emo eller noe.. Jeg hadde nok kunnet tenkt at HAN var mer interessert i slike jenter, derfor hadde jeg nok ikke prøvd meg selv. Men hvis han viste interesse derimot.. Eller, kommer jo også litt an på hvor heftig den hanekamen hadde vært. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg blir ikke provosert av en hanekam, men når jeg ser noen med en hanekam så tenker jeg "Hva er det du prøver å vise?". Altså jeg mistenker at denne personen har et vridd syn på verden eller et forskrudd selvbilde og føler at han vil vise ett eller annet ved å gå med hanekammen. Rett og slett lite voksen oppførsel. Vel... verden hadde vært et veldig kjedelig sted hvis alle hadde gått rundt og sett ut som grå muser. Og nei, de fleste punkere har ikke noe vridd syn på verden. Og som sagt, så vil de fleste vise at de tilhører en "subkultur" eller slik som meg.. jeg vil bare kle meg etter musikken jeg liker. Og fordi JEG synes det ser tøfft ut! Hvorfor være så stiv og prippen? -.-' Jeg finner hanekam meget upraktisk. Gjør ikke du? Eller har du ikke planer om å bl.a. gå gjennom dører, dusje, sette deg inn i bilen eller whatsoever? Endret 31. januar 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg blir ikke provosert av en hanekam, men når jeg ser noen med en hanekam så tenker jeg "Hva er det du prøver å vise?". Altså jeg mistenker at denne personen har et vridd syn på verden eller et forskrudd selvbilde og føler at han vil vise ett eller annet ved å gå med hanekammen. Rett og slett lite voksen oppførsel. Vel... verden hadde vært et veldig kjedelig sted hvis alle hadde gått rundt og sett ut som grå muser. Og nei, de fleste punkere har ikke noe vridd syn på verden. Og som sagt, så vil de fleste vise at de tilhører en "subkultur" eller slik som meg.. jeg vil bare kle meg etter musikken jeg liker. Og fordi JEG synes det ser tøfft ut! Hvorfor være så stiv og prippen? -.-' Jeg finner hanekam meget upraktisk. Gjør ikke du? Eller har du ikke planer om å bl.a. gå gjennom dører, dusje, sette deg inn i bilen eller whatsoever? skal ha den 10 cm høy.. skal ikke snaue meg rundt hodet heller.. bare klippe kort edit: slik som han her! .. kanskje 15 cm da.. Endret 31. januar 2008 av Alkaline Trio-Kid Lenke til kommentar
DHM Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det kommer selvfølgelig noen ulemper når du har noe 15cm fra panne til nakke som er helt stivt, men det var ikke noe som plaget meg egentlig. Det var bare å dytte hanekammen fram/bak, og så spratt den opp igjen når man var ute av bilen eller hva det skulle være. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blir ikke skremt av hanekammer, men tar det for det dét er, ett rop på oppmerksomhet. Liker ikke så godt rop på oppmerksomhet. Er heller ikke så glad i forfengelighet. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Blir ikke skremt av hanekammer, men tar det for det dét er, ett rop på oppmerksomhet. Liker ikke så godt rop på oppmerksomhet. Er heller ikke så glad i forfengelighet. Ehm.. jeg er ikke ute etter oppmerksomhet.. som sagt synes jeg det er tøfft. Jeg kler meg etter musikken jeg hører på. Alle har en stil. Slik er min stil. Du har kanskje sokkene over buksa eller diger "gangstah" caps eller no.. i dont care.. Endret 31. januar 2008 av Alkaline Trio-Kid Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det ser ut som om det er mange hobbypsykologer som mener mye om det å ha hanekam. Jeg skal ikke påberope meg ekspertise på feltet, men her var det mange spesielle tolkninger og mange som leste mye inn i en sveis. Om man kan trekke noen generelle linjer mellom alle de som har hanekam er det vel at de ikke har noe imot å skille seg ut og også har behovet for å gjøre det. Det sier vel strengt tatt ikke så mye mer, men man kan forvente at mange av de som har dette i ungdomstiden er litt opprørske/anti-autoritære/non-konformistiske. Hvis jeg hadde vært arbeidsgiver hadde jeg ikke holdt det imot personen at vedkommende hadde hanekam. Kanskje jeg hadde tenkt litt over det hvis det var i en service-rolle personen hadde skullet jobbe, men det kommer vel helt an på om det var på Ferner Jacobsen eller på en rocke-klubb stillingen ble utlyst. Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det jeg syns virker rart med trådstarter, er at han må spørre alle andre om han tør å ha en hanekam. De som takler en hanekam og de som ser bra ut i det er de som tør å gå med det, uten å mase masse om hva omgivelsene osv tror. Derfor ville jeg egentlig anbefalle deg å droppe det. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det jeg syns virker rart med trådstarter, er at han må spørre alle andre om han tør å ha en hanekam. De som takler en hanekam og de som ser bra ut i det er de som tør å gå med det, uten å mase masse om hva omgivelsene osv tror. Derfor ville jeg egentlig anbefalle deg å droppe det. ok.. men fant ut senere at jeg ikke brydde meg.. var veldig usikker i det jeg skrev posten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå