McBitch Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Når jeg klippet vekk alt det lange håret fikk jeg meg en kort hanekam. Jeg hadde 3mm på siden av hodet, 9 lenger oppe, og en liten hanekam på toppen. Jeg fikk veldig mange gode tilbakemeldinger. Men så var det ikke en ekstrem hanekam heller. Hva gamle folk måtte synes driter du vel i? Spiller det noen rolle hva de synes? De har vel ikke noe du ønsker? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hanekam = Nei Mohawk = Ja! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Mohawk = Ja! Hva faen er Mohawk? Er det ikke sånn indianerøks? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Mohawk = Ja! Hva faen er Mohawk? Er det ikke sånn indianerøks? Det er mohawk Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Legg ut bilde av den nye sveisen da Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har hatt to runder med hanekam før, har også hatt andre "pønkete" sveiser. Hadde hanekam i høst og til rundt juletider. Er en digg frisyre om sommeren, men er mye stress å få den til å stå opp. Min var vel rundt 10-12cm høy om jeg husker riktig, tok endel tid om morgenene osv. Folk ser litt på deg på gata, bor i Oslo, og der har folk sett mer ekstreme folk enn meg, så de ser det og tusler videre, er ikke noe stor greie. Fikk endel forskjellig tilbakemelding, de fleste syns det er kult, også ikke pønkere. Endel nære venner som ikke er så pønkete sa "grei nok, den var fin til å være hanekam, men jeg ekke så glad i sånt" osv. Tror de som blir skremt av sånt har godt av det. Ble faktisk sammen med en ganske så heit dame da jeg hadde hanekam, hun var litt pønkete, men ikke fryktelig, så man kan ha jævla kule jenter selvom man har kam. Har kort hår nå, og det er digg, forskjellen er at du ikke alltid trenger å skille deg ut, en hanekam er vanskelig å skjule om du skjønner. Men absolutt, go for it, bare lag en fin kam, dessuten er det ikke værre enn å skinne seg Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Legg ut bilde av den nye sveisen da først: vet ikke helt hvorfor jeg posta som gjest. vet ikke heeelt om jeg skal gjøre det enda.. men nå er grunnen at det kan bli mye styr og sånt.. må vel bruke gelatin eller no? vil ha den ca 10 cm høy.. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Legg ut bilde av den nye sveisen da først: vet ikke helt hvorfor jeg posta som gjest. vet ikke heeelt om jeg skal gjøre det enda.. men nå er grunnen at det kan bli mye styr og sånt.. må vel bruke gelatin eller no? vil ha den ca 10 cm høy.. Brukte gelatin hele vegen opp til 15 cm, da klippa jeg meg. Et tips er å ikke surre for mye med håret når du har gelatin i, for da sliter du det veldig veldig veldig fort Grunnen til at jeg klippa meg var at det begynte å falle hår av når jeg dusja osv, fordi jeg hadde sotte og tulla for mye med håret når jeg hadde gelatin i. En fordel med gelatin er at det står opp _UANSETT_. Du må sove med hodet til siden da og litt småtungvindt på bussen, når du enten må lene hodet forover, løfte håret i nakken oppover, eller ha hodet sidelengs så det ser ut som om du nistirrer på den ved siden av deg. Edit: En annen ting er at når du har smeltet ned gelatinen (brukte plater), må du ta det i håret fort, og ikke stelle for mye med det, for da begynner det å stivne og du får masse klumper i håret Endret 28. januar 2008 av DHM Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det hørtes bare slitsomt ut DHM. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det hørtes bare slitsomt ut DHM. Men så verdt det ! Fikk så sinnsykt mange morsomme responser når jeg hadde det. For eksempel, når jeg gikk hjem fra skolen en dag, var det en fyr som var ute og gikk med dattera si, så snudde ho seg og så meg, stoppa helt med store øyne og pekte på meg og sa: SE ! PAPPA ! DRAGE ! Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Det hørtes bare slitsomt ut DHM. Men så verdt det ! Fikk så sinnsykt mange morsomme responser når jeg hadde det. For eksempel, når jeg gikk hjem fra skolen en dag, var det en fyr som var ute og gikk med dattera si, så snudde ho seg og så meg, stoppa helt med store øyne og pekte på meg og sa: SE ! PAPPA ! DRAGE ! hahaha xD eid hvordan likte damene det da, DHM? Endret 28. januar 2008 av Alkaline Trio-Kid Lenke til kommentar
Deliverium Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Min var 10cm, og brukte ikke gelatin. Satte opp kammen annenhver eller hver tredje dag. De dagene jeg ikke satte opp på ny tok jeg i litt ekstra voks, og da var den litt slapp, men bare litt, sånn at den blir litt kul og skiller seg i flere deler. De dagene jeg satte opp tok jeg i litt voks for å få den til å stå litt opp, også spraya jeg og dytta alt sammen. Billigere sånn en med gelatin, men det holder ikke like bra. Som jeg allerede sa, om du ikke ser jævla stygg ut allerede, så får man bra respons på hanekam. Kommer seff ann på hvilke damer du er ute etter, men folk som er litt "radikale" i stilen liker hanekam, om du ikke liker de folka ser jeg ikke noen grunn til hvorfor du skulle kle deg som en pønker uansett. Men seff, folk som ikke er typiske pønkere liker også kam. Endret 28. januar 2008 av Deliverium Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har langt hår, men bruker å ha det i hestehale når jeg er på skolen, arbeider, driver forretninger eller møter andre voksne personer. Det faktisk rett og slett fordi de skal få et visst inntrykk av at jeg er seriøs og har stil. Det kan virke rævsleikende, men alle vet at det kan være lurt å spille på motpartens regler hvis man vil oppnå gevinst. I dette tilfellet, hva folk synes om deg, og da hvilket forhold de vil ha til deg når de f.eks. gjør handelen eller andre ting. Desto mer de liker deg, desto mer får du ut av det. Simple as that. Det er der f.eks. de fleste "emoer" feiler grovt: De prøver f.eks. å søke jobb, og blir kjempeoverrasket over avslag på søknaden. Er det så vanskelig å forstå at man ikke vil ha en person som er mer og dårligere pyntet enn en fylliks juletre, bak disken på en butikk? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Det hørtes bare slitsomt ut DHM. Men så verdt det ! Fikk så sinnsykt mange morsomme responser når jeg hadde det. For eksempel, når jeg gikk hjem fra skolen en dag, var det en fyr som var ute og gikk med dattera si, så snudde ho seg og så meg, stoppa helt med store øyne og pekte på meg og sa: SE ! PAPPA ! DRAGE ! hahaha xD eid hvordan likte damene det da, DHM? For å si det sånn, var det alltid kvinnfolk og pilte på den. Gelatin blir ikke klissete Edit: Kan legge til at å farge kammen svart, ikke ha noe i, tegne hitler bart og gre den til en side og møte opp på skolen ikke er en god idé. Endret 28. januar 2008 av DHM Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det hørtes bare slitsomt ut DHM. Men så verdt det ! Fikk så sinnsykt mange morsomme responser når jeg hadde det. For eksempel, når jeg gikk hjem fra skolen en dag, var det en fyr som var ute og gikk med dattera si, så snudde ho seg og så meg, stoppa helt med store øyne og pekte på meg og sa: SE ! PAPPA ! DRAGE ! hahaha xD eid hvordan likte damene det da, DHM? For å si det sånn, var det alltid kvinnfolk og pilte på den. Gelatin blir ikke klissete Edit: Kan legge til at å farge kammen svart, ikke ha noe i, tegne hitler bart og gre den til en side og møte opp på skolen ikke er en god idé. Har du gjort det? Hva skjedde? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har du gjort det? Hva skjedde? Et par lærere som flippa for å si det sånn :!: Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hmm.. fant nettopp ut at jeg gjør hva f*** jeg har lyst til så skaffer meg hanekam og bryr meg ikke om hva andre synes Trodde meningen med tråden er at du bryr deg om hva andre synes? Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hmm.. fant nettopp ut at jeg gjør hva f*** jeg har lyst til så skaffer meg hanekam og bryr meg ikke om hva andre synes Trodde meningen med tråden er at du bryr deg om hva andre synes? jepp! Men så FANT jeg ut SENERE, altså ETTER jeg hadde opprettet posten, at jeg ikke brydde meg. retard.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror de som blir skremt av sånt har godt av det.Det er vel nesten ingen som blir SKREMT av det, men det snakk om at de som løper rundt og skal være så radikale de bare kan fordi det er tøft ødelegger for seg selv. Hadde jeg hatt valget mellom to personer å ansette, så ville jeg valgt en marginalt dårligere egnet person som ikke hadde hanekam rett og slett fordi hanekammen ikke akkurat forteller omverdenen bare positive ting. retard..Det høres ut som om du har den riktige holdningen til livet til å være en som går med hanekam ihvertfall (sur og sint på alt og alle, liker å vekke oppsikt). Lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå