Gjest Guest_wah_* Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei, Vurderer å skaffe meg hanekam, men så lurer jeg på om det kan virke litt støtende/skremmende for enkelte personer? Og da tenker jeg på gamle folk og sånt.. så spørsmål til voksene: skyr dere ungdommer som går rundt i trange bukser, band t skjorter og har hanekam? også lurer jeg på om jeg da begrenser meg til en type jenter? Jeg går jo i litt "punkete" klær fra før av, og hvis jeg får meg hanekam i tilleg kommer jeg til å se ganske "punk" ut.. så begrenser jeg meg til punker/ "emo"/metal jenter da? eller? Flott hvis så mange jenter som mulig svarte på dette. Det som er viktigst. Lenke til kommentar
Gjest Meg selv ^^" Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg er nå ikke ei jente, men jeg kan svare på denne da jeg har venner i det miljøet. Selv synes jeg ikke det har så mye å si. Farg gjerne hele skalpen knall rosa og sett håret i halvmeter lange pigger ved hjelp av trelim og en støvsuger for min del, men så har vi resten av folket i norge. De fleste ser på folk med hanekam og ekstremt pønkete stil som non-konformistiske, dvs at de som har det ikke oppfører seg som samfunnet forventer at de skal. Selv blir jeg som sagt ikke skremt av det, men det er fordi jeg har vent meg til det. Jeg ville ikke gjort det om ditt ønske er å søke kontakt blandt fremmede mennesker. Derimot HVIS du skulle finne noen som faktisk likte det så kan du satse fullt og helt på det siden de faktisk liker deg for den du er. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Helt ærlig..skaffer du deg hanekam, så blir det nok begrenset for hvilke jenter som liker det.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_wah_* Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 huffda.... noen andre som har no synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har erfaring med at de fleste godt voksne personer ikke synes noe særlig om "rebelske hårsveiser" eller punkerklær for den saks skyld. Personlig har vil jeg nok heller ha sosialt samvær med folk som kan å kle seg og se ordentlig ut, fremfor punkere med hanekam. Dette er fordi jeg sannsynligvis har mer til felles med folk som kler seg skikkelig. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 For all del, ikke skaff deg hanekam! Alle jentene og gutta jeg har prata med liker det ikke, og jeg fordrar det heller ikke. Du får et image som nesten bare iherdige punkere liker. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Samtidig som du kanskje skyver bort endel damer med hanekam, kan det fortsatt være endel du tiltrekker deg, som du ikke hadde fått uten hanekammen.. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei, Vurderer å skaffe meg hanekam, men så lurer jeg på om det kan virke litt støtende/skremmende for enkelte personer? Og da tenker jeg på gamle folk og sånt.. så spørsmål til voksene: skyr dere ungdommer som går rundt i trange bukser, band t skjorter og har hanekam? også lurer jeg på om jeg da begrenser meg til en type jenter? Jeg går jo i litt "punkete" klær fra før av, og hvis jeg får meg hanekam i tilleg kommer jeg til å se ganske "punk" ut.. så begrenser jeg meg til punker/ "emo"/metal jenter da? eller? Flott hvis så mange jenter som mulig svarte på dette. Det som er viktigst. Trang bukse + band t skjorte + hanekam får meg til å tenke Blitzer med en gang. Selv om jeg vet noen bare liker sjangeren punk og ikke tilhører det <sensurert> miljøet. Jeg syns ikke hanekam er skummel, men heller upraktisk. Åssen skal man vaske håret? Hvor mye voks/gelatin må gå med for å få en tilstrekkende sveis? Og det ser sikkert ut som et helvete etter man har sovet Men uansett skal du gå for en stil du føler deg komfortabel med. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Om det øker selvtilliten din og får deg til å føle deg mer komfortabel, kjør på. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Om det øker selvtilliten din og får deg til å føle deg mer komfortabel, kjør på. Jeg støtter den Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Får vel bare svare jeg også. Kjenner faktisk ingen som har hanekam, men har ikke noe i mot det da . Kunne da heller ikke gått med det siden jeg ikke synes det passer meg . Er gutt BTW. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du kan jo anlegge ein hanekam som ikkje er så ekstrem. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du kan jo anlegge ein hanekam som ikkje er så ekstrem. Da må han ha kort hår . Lenke til kommentar
DHM Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hadde selv hanekam rundt et halvt år, mot slutten var den rundt 15cm høy, kort hår på sidene osv. Det er faktisk de gamle folka jeg har fått best respons fra når jeg har hatt det. Selvfølgelig blir du ekstra sett på, så regn med at de fleste som går forbi ser en gang ekstra på deg. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mer dumt enn skremmende Har en del, øh, punkervenner, til og med de snakker stygt om hanekammer, så ikke umulig at de eneste som liker det er de som har det selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_wah_* Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hmm.. fant nettopp ut at jeg gjør hva f*** jeg har lyst til så skaffer meg hanekam og bryr meg ikke om hva andre synes Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hmm.. fant nettopp ut at jeg gjør hva f*** jeg har lyst til så skaffer meg hanekam og bryr meg ikke om hva andre synes Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Skaff deg en liten mowhawk(eller hvordan det skrives). Mye kulere Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Mohawk kan være fett så lenge det ikke er overdrevet alt for mye Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hanekam må jo være veldig upraktisk! Men kjør på ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå