Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hanekam - virker det skremmende?

Gjest Guest_wah_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_wah_*

Hei,

Vurderer å skaffe meg hanekam, men så lurer jeg på om det kan virke litt støtende/skremmende for enkelte personer? Og da tenker jeg på gamle folk og sånt..

så spørsmål til voksene: skyr dere ungdommer som går rundt i trange bukser, band t skjorter og har hanekam?

også lurer jeg på om jeg da begrenser meg til en type jenter? Jeg går jo i litt "punkete" klær fra før av, og hvis jeg får meg hanekam i tilleg kommer jeg til å se ganske "punk" ut.. så begrenser jeg meg til punker/ "emo"/metal jenter da?

eller? Flott hvis så mange jenter som mulig svarte på dette. Det som er viktigst.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Meg selv ^^"

Jeg er nå ikke ei jente, men jeg kan svare på denne da jeg har venner i det miljøet.

Selv synes jeg ikke det har så mye å si. Farg gjerne hele skalpen knall rosa og sett håret i halvmeter lange pigger ved hjelp av trelim og en støvsuger for min del, men så har vi resten av folket i norge.

De fleste ser på folk med hanekam og ekstremt pønkete stil som non-konformistiske, dvs at de som har det ikke oppfører seg som samfunnet forventer at de skal.

Selv blir jeg som sagt ikke skremt av det, men det er fordi jeg har vent meg til det.

Jeg ville ikke gjort det om ditt ønske er å søke kontakt blandt fremmede mennesker. Derimot HVIS du skulle finne noen som faktisk likte det så kan du satse fullt og helt på det siden de faktisk liker deg for den du er.

Lenke til kommentar

Jeg har erfaring med at de fleste godt voksne personer ikke synes noe særlig om "rebelske hårsveiser" eller punkerklær for den saks skyld.

Personlig har vil jeg nok heller ha sosialt samvær med folk som kan å kle seg og se ordentlig ut, fremfor punkere med hanekam. Dette er fordi jeg sannsynligvis har mer til felles med folk som kler seg skikkelig.

Lenke til kommentar
Hei,

Vurderer å skaffe meg hanekam, men så lurer jeg på om det kan virke litt støtende/skremmende for enkelte personer? Og da tenker jeg på gamle folk og sånt..

så spørsmål til voksene: skyr dere ungdommer som går rundt i trange bukser, band t skjorter og har hanekam?

også lurer jeg på om jeg da begrenser meg til en type jenter? Jeg går jo i litt "punkete" klær fra før av, og hvis jeg får meg hanekam i tilleg kommer jeg til å se ganske "punk" ut.. så begrenser jeg meg til punker/ "emo"/metal jenter da?

eller? Flott hvis så mange jenter som mulig svarte på dette. Det som er viktigst.

:)

Trang bukse + band t skjorte + hanekam får meg til å tenke Blitzer med en gang. Selv om jeg vet noen bare liker sjangeren punk og ikke tilhører det <sensurert> miljøet. Jeg syns ikke hanekam er skummel, men heller upraktisk. Åssen skal man vaske håret? Hvor mye voks/gelatin må gå med for å få en tilstrekkende sveis? Og det ser sikkert ut som et helvete etter man har sovet :p

Men uansett skal du gå for en stil du føler deg komfortabel med.

Lenke til kommentar

Hadde selv hanekam rundt et halvt år, mot slutten var den rundt 15cm høy, kort hår på sidene osv.

Det er faktisk de gamle folka jeg har fått best respons fra når jeg har hatt det. Selvfølgelig blir du ekstra sett på, så regn med at de fleste som går forbi ser en gang ekstra på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...