Rambob Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har et problem hvis jeg skal spille med venner, jeg har ikke mulighet til å åpne port 6112 (for Starcraft) slik at jeg kan lage "games" som han kan joine. Problemet ligger trolig i at brannmuren min blokkerer slik at jeg ikke kan se han koblet opp i spill. Er det noen som har hatt noenlunde samme problem når de skal spille med venner eller lignende? Når vi spiller over Hamachi (lan program) finner vi ikke hverandres servere.. I så fall hvis det er brannmuren min som er problemet, hvordan kan jeg koble meg opp til ruteren? (Har altså prøvd å skrive inn IP-en i IE, men får opp melding; finner ikke siden".) på forhånd, takk! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skru av windows firewall og åpne 6112 i routeren. Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Har allerede slått av windows firewall, men kan ikke åpne siden med routeren i IE fordi det står den ikke finner siden. Skal få resetet routeren helt i morgen tidelig, får håpe at det kan virke til at jeg finner routeren i IE. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hvilken router er det? Ja, det kan løse problemet. Har en linksys som har et slikt problem. Endret 23. januar 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Det er en Gigabyte GN-BR01G Wireless Router mener jeg, skal se på i morgen. Har prøvd en del nå, sitter fortsatt fast:( Tester å gå inn på "portforward.com" flere tips/råd? Endret 24. januar 2008 av Rambob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå