War Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Hmm. Ser nå at vista viser 2gb ram i egenskaper på min datamaskin. Derfor det fungerer ja, selv med 4bg i hovedkortet. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Regner med at du har vært inne på Advanced Tools og feilsøkt der? Burde jo ha kommet endel nyttig info under BSOD? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Jepp, etter at jeg satte 4 prosessorer i win+r msconfig den bare ville se 2bg ram. Kan sette til 4 gb der men den setter seg selv til 2bg når jeg trykker ok. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvis du ikke skjønte hva jeg mente: Control Panel\System and Maintenance\Performance Information and Tools\Advanced Tools\ Her finner du verktøy for å feilsøke. Dette er et supplement til hva som ligger på Vista-dvden. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Edit Endret 26. januar 2008 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Bios er ny Vista er ny Ram oppdateringen 64 bit er inne Spenningene er prøvd ut. Oppstart viser 4gb ram Cpu-z viser 4 gb ram System viser 2 gb ram [Win]+R msconfig boot viser 2gb ram Det var også etter jeg trykket [Win]+R msconfig boot for første gang pcen sluttet med blåskjermer og vista 2 gb ram hele tiden. Eneste jeg gjorde der var å sette 4 gb ram noe som ikke gikk pga den autosatte seg til 2 når jeg trykket ok. EDIT, hovedkort liker ikke rambrikkene. Sender dem i retur. Endret 26. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå