Gå til innhold

xp1700 (tbred), volcano 7+, 8rda+ og twinmos m/ winbound.

venomzorg

Anbefalte innlegg

tenkt og bestille dette til en pc jeg skal ha. lurer på mye jeg klarer og klokke den med luft, skal også ha 4 stk 20dB 80mm zalman vifter og putte allt inn i et shifftekk midi. har vel noe og si med steppingen på cpuen, har tenkt og bestille cpuen fra komplett.

noen som har klokket sin xp1700 noe bra med luft og vanlig romtemperatur? inspill = takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åssen er overklokkingsmulighetene hvis jeg får en xp1700 med ikke så bra stepping? får den til iallefall 2000hmz? eller mere? men lønner det seg heller og satse på xp2100 hvis jeg skal bestille fra komplett? for det er stor sjans for og få en med bra stepping?

mvh Anders

ps: har jeg bra stepping på min xp2400? se her

Lenke til kommentar
Hvis du bestiller XP1700 på komplett.no så får du en T-bred A, og det vil vi ikke ha.. right?

Sats heller på thoroughbred XP2100, er vel så godt som 100% at du får med B kjerne der.

uff, ja så klart det visste jeg jo. men hvor mye går en vanlig xp1700 til da? går vel en del selv om det er tbred-a?

ps: skal bestille fra komplett, gidder ikke bestille fra den sia. var jævelig dyrt.

Lenke til kommentar
Hvis du bestiller XP1700 på komplett.no så får du en T-bred A, og det vil vi ikke ha.. right?

Sats heller på thoroughbred XP2100, er vel så godt som 100% at du får med B kjerne der.

uff, ja så klart det visste jeg jo. men hvor mye går en vanlig xp1700 til da? går vel en del selv om det er tbred-a?

ps: skal bestille fra komplett, gidder ikke bestille fra den sia. var jævelig dyrt.

Jeg har dårlig erfaring med tbred-a, så jeg ville forsikret meg 100% på at jeg fikk en b kjerne!

Lenke til kommentar

Jeg har dårlig erfaring med tbred-a, så jeg ville forsikret meg 100% på at jeg fikk en b kjerne!

ja men er det xp1700 i tbred-b?! åssen kan jeg sjekke hvilken jeg får feks komplett da?

Lenke til kommentar

Etter hva jeg vet selges det ikke T-bred B i form av XP1700 enda.

En XP1700 T-bred A vi du få opp i rundt 1800-1900Mhz.

Får du tak i en XP1700 T-bred B med ikke så god stepping (JIUCB så havner du på rundt 2Ghz. Får du en med middels bra stepping JIUGB, JIUHB) havner du på rundt 2.1 - 2.2 Ghz(det er det vanlige).

Og hvis du har så flaks at du får henda dine i en XP1700 med AIUHB stepping(som jeg vet folk har fått tak i USA) vil du kunne klokke til ca 2.5Ghz+.

Men i enkelt tilfeller så får du en så bra prosessor som Arne har fått her.

Er egentelig veldig opp og ned med overklokkings potensialet til XP1700 CPU'ene med JIUGB og JIUHB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...