Polysic Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hei Jeg har et problem med mikrofonen som jeg også hadde for et år siden men som da løste seg selv eller noe. Når jeg snakker over TS/VT eller lignende så hører alle hva jeg hører. Jeg bruker et headsett med mic og det er ikke det at lyden fra høytalerene blir plukket opp av selve micen og så sent videre til folk. Det som skjer er at når folk snakker og jeg feks bruker voice chat(voice activation) så blir den aktivert når de prater og de hører seg selv. om jeg bruker push to talk så hører de kun seg selv når jeg holder knappen inne. hører jeg på musikk og snakker så hører de all musikken samtidig. Som dere kanskje skjønner så er det noe galt på pcen min som gjør at høyttaler lydene også blir sent med mic signalene til andre uten at de fysisk går ut høytalerene og inn i micen. Jeg har integrert lydkort i hovedkortet som er asus A8N-sli deluxe, bruker nyeste driver for øyeblikket men skal teste en eldre nå snart. Om noen har vært borti dette problemet eller noe så hører jeg gjerne på all info som kommer (et særdeles plagsomt problem i arena på wow der push to talk er en knapp for mye) Endret 23. januar 2008 av Polysic Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Du må mute micen i egenskaper for lyd. Altså det ligge høyttaler iconet -> egenskaper -> finn mic og mute den.. Det skal fungere Lenke til kommentar
Polysic Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Vel, tror ikke du helt skjønte problemet. (men ting funker ikke helt som de skal med den funksjonen heller) 1. Når jeg gjør det du sier så hører jeg ikke stemmen min i headsettet. Så langt alt greit. Men folk hører ikke meg heller. Feks. Jeg har ikke haket av på demp mic, men senker volumet så stemmen min blir svakere og svakere mens jeg gjør det. Når jeg senker den til bunn der jeg ikke hører min egen stemme i høytalerene så hører heller ikke folk den. 2. Altså det er noe feil på pcen, og ikke det at lyden fra høytalerene fysisk går inn i micen. Men at lyd signalene som går til høytalerene blir oppfattet signaler fra micen og dermed behandlet som det. (sendt til andre over voice chat sammen med signalene fra micen) Endret 23. januar 2008 av Polysic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå