RC Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har akkurat kjøpt Nokia 6300. Er ikke i stand til å få av dekselet. Bruksanvisningen sier at det bare er å trykke ned og skyve dekselet av. Men jeg, kona mi og barna mine har alle prøvd uten å få til dette. Bruker til og med mye kraft, men dekselet rikker seg ikke en milimeter. Er det jeg som er helt på tur, eller er det noe galt med telefonen? Dersom det er noen som har en glup tanke om hva jeg gjør feil, er jeg veldig takknemlig. Har aldri hatt lignende trøbbel med noen tlf før... Er vanligvis ingen dummy når det gjelder slikt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 snu telefonen opp ned i og legg tomler på dekselet og skyv mot bunnen. har en slik tlf selv. var tung den første gangen Lenke til kommentar
RC Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 snu telefonen opp ned i og legg tomler på dekselet og skyv mot bunnen. har en slik tlf selv. var tung den første gangen Det er akkurat dette jeg har prøvd i hele kveld uten at det rikker seg... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 da prøver du ikke hardt nok ville jeg tro. har selv 3 personer rundt meg nå som har samme telefon. en av de hadde noe av samme problemet du beskriver. men det gikk til slutt. du gjør hvertfall riktig. Lenke til kommentar
RC Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 da prøver du ikke hardt nok ville jeg tro. har selv 3 personer rundt meg nå som har samme telefon. en av de hadde noe av samme problemet du beskriver. men det gikk til slutt. du gjør hvertfall riktig. Takk for tilbakemeldingene, men jeg tror ikke det er mulig å ta hardere i uten å knekke telefonen. Da MÅ det jo være noe feil... skal ikke være nødvendig å bruke så mye makt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå