Gå til innhold

Jeg vil ha jobb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg? vet du hvordan jobbmarkedet fungerer? ingen vil komme til å tilby deg noen jobb, med mindre du har en spesiell kompitanse som noen trenger nå med engang. Du skal være flink før noen tar kontakt å tilbyr deg jobb. Hvis du derimot tar kontakt med noen plasser du kunne tenkt deg å arbeide, så har du jo en mulighet, men ikke sikt for høyt. Du blir ikke adm. dir. i microsoft eller statoilhydro på første søknad uten jobberfaring.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Med fare for å virke arrogant (som faktisk ikke er meningen): sørg for å eliminere skrivefeil i søknaden/på nettsiden. (dersom du har dysleksi er det selvsagt gyldig grunn)

 

For øvrig enig med forrige post.

 

Man må vise MOTIVASJON for å få en jobb, selv i dagens arbeidsmarked.

 

 

Da har jeg tydeligvis dyseleksi.. :dontgetit: Hvilke feil har jeg?

 

 

 

Ps.. En fra Tsjekkia ville vist ha meg til å jobbe der borte :thumbup:

Lenke til kommentar

Å jobbe i eit land som har i beste fall 1/4 av lønnsnivået av det som er vanlig her, er kanskje ikkje akkurat lukrativt.

I tillegg ville eg vere litt skeptisk viss du har fått eit jobbtilbud frå Tjekkia når søkanden ligger ute på norsk.

 

Sjølv om det er ledige jobber i bøtter og spann så er det ingenting som kjem rekande på ei fjøl, ein må gå aktivt ut til aktuelle arbeidsplasser og reklamere for seg sjølv.

Lenke til kommentar

Enig med Jankee der ;)! Hvem i all verden vil jobbe i Tjekkia?

 

Mulig jeg er slem nå, men du må lære visse ting. Med mindre du er utdannet rakettforsker med ekstra spesialkompetanse kan du ikke regne med at arbeidsgiverne løper til deg. Søknaden din er mildt sagt elendig. I en alder av 17 år burde en kunne prestere å lage bedre søknader enn det der. Den er kort, elendig, dårlig formulert, har noen skrivefeil.

Endret av petterpann
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Vi er absolutt på utkikk etter noen norske personer for små jobber.

Dette er enkle oppgaver, eneste som kreves er at man kan skrive norsk og engelsk rimelig godt, samt at man

kan bruke en datamaskin.

 

Jeg prøvde å starte en ny tråd her, men fikk ikke lov til det.

 

Kontaktet deg via det web skjemet ditt jeg.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Vi er absolutt på utkikk etter noen norske personer for små jobber.

Dette er enkle oppgaver, eneste som kreves er at man kan skrive norsk og engelsk rimelig godt, samt at man

kan bruke en datamaskin.

 

Jeg prøvde å starte en ny tråd her, men fikk ikke lov til det.

 

Kontaktet deg via det web skjemet ditt jeg.

 

Sendte deg mail Mike :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er du seriøs gutt?

 

Skal du ha deg jobb, må du SELV ut å spørre/sende rundt søknader.

 

Hvis du er keen på dame, sitter du da hjemme i sofaen og venter på at det skal strømme på med damer hjem til deg som er interessert? didnt think so ;)

 

 

Jeg gjør det. Kansje derfor jeg er singel :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...