GrevenLight Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Mye forskjellig men favoritten er vel Marlboro Light, men har vært mye Luck Strike I det siste, må si at Petterøes 20pack er digg da! Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Marlboro, Petterøes og Paramount når jeg er blakk Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 går for det meste i marlboro og ei pakke lucky strike innimellom Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Cigar når det passer seg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg bør virkelig holde meg til å like ett merke. I løpet av Storåsfestivalen, røykte jeg så og si bare Lucky og Petterøes og nå snakker Prince helt jævlig. Kjipt mtp. at jeg har 80 sigaretter type Prince liggende. Lenke til kommentar
problemer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg bør virkelig holde meg til å like ett merke.I løpet av Storåsfestivalen, røykte jeg så og si bare Lucky og Petterøes og nå snakker Prince helt jævlig. Kjipt mtp. at jeg har 80 sigaretter type Prince liggende. røyker bare prince. alt annet er billige etterligninger Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hvor lang tid går det før man ikke hoster hver gang man røyker? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kommer an på Eg klarte det faktisk overaskande fort, medan ein eg kjenner med astma sleit litt. " skulle sett han røyke bong". XD Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vannpipe med mint smak! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg røyker røyk av typen schwag, veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Alle seriøse tobakksfeinsmeckere røyker kun Rød Mixture. hvor lang tid går det før man ikke hoster hver gang man røyker? Ca. to sekunder etter at du har koplet deg til jernlungen etter å ha fått konstatert kols. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Foreldrene mine røyker Prince. Selv røyker jeg ikke. Endret 10. august 2008 av BooBass Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Petterøe's og Petterøe's 3. Jeg kan vel også finne på å kjøpe Rød eller blå Kent dersom de ikke har Petterøe's. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Foreldrene mine røyker Prince. Selv røyker jeg ikke. Ehm tråden heter "Hva røyker du?" ikke "Hva røyker foreldrene dine?" Røyker fortsatt Prince rød, innimellom petterøes. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Same som Blink. Prince Rich og en gang iblant Petterøes. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Alle seriøse tobakksfeinsmeckere røyker kun Rød Mixture. Rød 3 Mixture * Rød 2 er dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå